همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مبارکه با حضور بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمود محمودی شاه نشین عضو کمیسیون امور داخلی شوراها و رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مبارکه، به میزبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان آغاز شد.


بهرام سبحانی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه بر ایفای مسوولیت های اجتماعی این شرکت تاکید کرد و گفت: افزایش کمی و کیفی تولید همگام با رعایت استانداردها و حفظ محیط زیست و تامین بازار داخل و دستیابی به بازارهای جدید صادراتی همواره مورد توجه این شرکت بوده است. هم اکنون فولاد مباركه بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به رشد تولید و افزایش ظرفیت خطوط تولید این شرکت گفت: در ابتدا ظرفیت تولید ۲ میلیون ۴۰۰ هزارتن دیده شده بود که هم اکنون با توان و همت مدیران و کارکنان این شرکت به ظرفیت تولید ۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتن دست یافتیم که با اجرای طرح های جدید ظرفیت تولید به بالای ده میلیون تن در گروه فولاد مبارکه میرسد.
وی به ایفای مسوولیت های اجتماعی بعنوان یکی از شاخص رویکرد های این شرکت اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه همواره در صدد جلب رضایت مشتریان، شرکای تجاری و شهروندان بوده و در این مسیر از تمام توان خود برای بهبود خدمات بهره می گیرد.
وی افزود: در سال گذشته با هدف تامین آب مورد نیاز شرکت و رعایت مسایل زیست محیطی شهرستان ، اقدام به مشارکت در طرح جمع اوری پساب شهرهای اقماری شرکت و احداث تصفزه خانه آب نمودیم.
وی افزود: انجام ۴۰۰میلیارد تومان هزینه در انجام پروژه فاضلاب در شهر های اطراف نمونه بارز همکاری شرکت در راستای مسولیت های اجتماعی و حفط محیط زیست و از کارهای ماندگار این شرکت خواهد بود.