نتایج ارزیابی‌های به عمل آمده در پایان سال ۱۳۹۶ درزمینۀ شاخص‌ها و معیارهای مورد ارزیابی نشان می‌دهد میزان رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی شرکت فولاد مبارکه نسبت به سال ۱۳۹۵ به میزان ۲ درصد افزایش داشته است.
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ضمن تأیید این خبر گفت: ازآن جا که بقای هر سازمانی در گرو وجود مشتریان وفادار است، در برنامه ریزی‌های استراتژیک شرکت فولاد مبارکه منظر مشتریان به عنوان یکی از مناظر چهارگانۀ تابلوی استراتژی و اهداف شرکت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در این منظر، استراتژی شرکت «رضایتمندی مشتریان» تعریف شده است و بر همین اساس، پیشنهاد ارزش فولاد مبارکه برای مشتریان بر مبنای ارائۀ محصولات با کیفیت مطلوب و پایدار، تأمین پایدار و تحویل به موقع، توسعۀ سبد محصولات، ارائۀ محصولات با قیمت و شرایط پرداخت رقابتی و پاسخگویی و ارائۀ راهنمایی‌های تجاری و فنی تدوین شده است.
محمد تاجمیر ریاحی درخصوص اهمیت سنجش میزان رضایتمندی مشتریان گفت: به منظور سنجش میزان موفقیت شرکت در تحقق این اهداف، واحد پشتیبانی فروش و بازاریابی همه ساله اقدام به نظرسنجی سیستمی از مشتریان فعال شرکت می کند و نتایج به دست آمده پس از تجزیه و تحلیل به منظور برنامه ریزی و بهبود مستمر برای واحدهای مرتبط ارسال می شود.