به گزارش پایگاه خبری اقتصادبازار، مهندس حمیدرضا عظیمیان، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به همت مدیران و کارکنان این شرکت، در حمایت از آسیب دیدگان سیل در استانهای کشور خاطرنشان کرد: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این بنگاه صنعتی و در ادامه حضور شرکت فولادمبارکه در کنار آسیب دیدگان بلایای طبیعی، این شرکت کمک‌های خود را به اشکال مختلف در اختیار این مناطق قرار داده است. وی افزود: شرکت فولاد مبارکه کمک‌های نقدی به ارزش ۳۶.۵۸ میلیارد تومان برای کمک به مناطق سیل زده در نظر گرفته است. ایمیدرو به پیشنهاد مدیر عامل فولاد مبارکه و با نظر وزیر محترم صمت حساب متمرکزی را جهت جمع‌آوری این گونه حمایت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه اختصاص خواهد داد.

عظیمیان خاطرنشان کرد: معادل حقوق یک روز پرسنل شرکت فولاد مبارکه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان اهدا گردید. اقلام دیگری منجمله سه هزار تخته پتو از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان برای آسیب دیدگان حوادث اخیر ارسال گردید. وی ادامه داد: همچنین قرار است عواید فروش بلیط بازی سپاهان، ذوب آهن به ارزش ۳۵ میلیون تومان به حوادث اخیر اختصاص یافت.

مدیرعامل فولاد مبارکه در خاتمه گفت: بیست شاخه لوله ۱۲ متری به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان به منظور بازگشایی راه‌های ارتباطی بین روستاهای شهرستان الیگودرز از طرف فولاد مبارکه به این مناطق ارسال شد. همچنین برای ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده از خدمات ناوگان حمل و نقل این شرکت به ارزش ۶۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

در همین ارتباط، سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در فولاد مبارکه را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت دانست و تصریح کرد: مدیران و کارکنان این شرکت هنگام بلایای طبیعی در کنار مردم آسیب‌دیده بوده و هستند؛ به‌نحوی‌که با جاری شدن سیل در استان گلستان، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با تکمیل فرم‌های تهیه‌شده از سوی معاونت نیروی انسانی شرکت، معادل یک روز حقوق خود را برای کمک به عزیزان سیل‌زدۀ این استان اختصاص دادند و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

ایرج ترابی افزود: شرکت فولاد مبارکه با اختصاص ۲۰ دستگاه تریلر لبه‌دار و کانتینر برای انتقال ۶هزار تخته چادر امدادی از کاشان و ۳هزار تخته پتو از سایر شهرستان‌های استان به استان سیل‌زدۀ لرستان، ضمن همکاری با مدیریت بحران استان به یاری هم‌وطنان سیل‌زده شتافت. وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با همت دولت محترم و سایر ارگان‌ها و با همیاری هرچه بیشتر مردم ایران که هنگام بلایای طبیعی همانند اعضای یک پیکر با هم ابراز همدردی می‌کنند، شرایطی فراهم شود تا مردم عزیز سیل‌زده کاشانه‌های خود را ساماندهی کنند.