سیدعبدالحمید بحرینی با اشاره به میزان میزان سودآوری و وضعیت تولید شرکت در سال ۹۷ اضافه کرد: در سال ۹۷ ارزش سهام شرکت فولاد هرمزگان بالا رفت و سود خوبی داشتیم. آمارها و صورت‌های مالی ۹ ماهه که در کدال نیز منتشر شد، نشان دادند که ۱۴۰۰ میلیارد تومان سود داشتیم و EPS بالای ۹۵ تومان داشتیم. هم‌اکنون در حال تهیه صورت‌های مالی ۱۲ ماهه هستیم و امیدواریم تا یک ماه آینده حسابرسی شده آن‌را در اختیار سهامداران و روی سایت کدال قرار دهیم و این رقم افزایش پیدا کرده و EPS بالای ۱۰۰ تومان را برای سال ۹۷ داشته باشیم. 
وی افزود:  ظرفیت اسمی ما یک میلیون و پانصد هزار تن است که در سال ۹۷ توانستیم بالای یک میلیون و ۴۴۰ هزار تن تولید داشته باشم و با یاری خدا با قدرت این روند را ادامه خواهیم داد تا امسال به ظرفیت اسمی تمام دست پیدا کنیم. متاسفانه به‌دلیل تحریم‌ها طرح‌های توسعه‌ای و افزایش ظرفیت از ۱.۵ به ۳ میلیون تن اجرایی نشد اما اهدافی را برای خود در سال ۹۸ داریم که امیدواریم بتوانیم به آنها جامه عمل بپوشانیم.
بحرینی ادامه داد: سال گذشته هدف ما این بود که بیشتر صادر کنیم؛ اما به دلیل تحریم‌ها این امکان فراهم نشد. اما باید گفت به‌دلیل کیفیت محصولات فولاد هرمزگان مشتریان خود را در سطح جهانی داریم و امیدواریم که امسال نیز بتوانیم صادرات را داشته و ماهانه حداقل ۱ تا ۲ کشتی ارسال کنیم تا هم برای شرکت و هم کل کشور روند ارزآوری ادامه یابد. وی تصریح کرد:  امسال تلاش داریم که این روند بهبود یابد. بازار صادرات ما تقریبا کمی زیر ۵۰ درصد و حدود ۶۰۰ هزار تن و بازار داخلی حدود ۸۰۰ هزار تن بوده است. وی در پایان گفت: هدف ما رضایت سهامداران است. امیدواریم در سال ۹۸ مانند سال ۹۷ به‌خوبی عمل کنیم و بتوانیم پاسخگوی آنها بوده و اطلاعات خود را به‌موقع و بطور کامل در اختیار آنها قرار دهیم تا براساس آن بتوانند تصمیم‌گیری کنند.