به گزارش نوسان به نقل از ماین نیوز، مهدی توانگر در پاسخ به شائبه دستکاری سهام فولاد مبارکه، با تکذیب چنین ادعایی اظهار کرد: در خصوص واگذاری سهام فولاد مبارکه از سوی دولت تا کنون هیچ آگهی و دستورالعملی صادر نشده و تاریخ و حتی قیمتی برای این عرضه در نظر گرفته نشده است و وقتی هیچ آگهی و تاریخی در رابطه با این معامله وجود ندارد، مطرح کردن چنین ادعایی منطقی نخواهد بود.
مدیر امور سهام و مجامع فولاد مبارکه همچنین ادامه داد: نماینده ایمیدرو نیز به عنوان سهامدار عمده فولاد مبارکه در مجمع عمومی این شرکت اظهار داشت که رایزنی‌ها برای لغو کردن این واگذاری در حال انجام است. وی خاطرنشان کرد: اگر کسی ادعا می‌کند که قیمت سهام دست‌کاری می‌شود باید مدرکی ارائه کند که فرد حقیقی یا حقوقی مشخصی در حال دست‌کاری قیمت است و فقط با ارائه مدرک می‌توان چنین ادعایی را مطرح کرد.
توانگر همچنین یادآور شد: اقبال سهامداران به فولاد مبارکه مثبت است و در حالی که امروز قیمت تئوریک بازگشایی پس از مجمع 399 تومان بود، به دلیل افزایش تقاضا، سهام فولاد در 412 تومان بازگشایی شد و 3 درصد رشد را تجربه کرد. مدیر امور سهام و مجامع فولاد مبارکه متذکر شد: در طی روزهای اخیر جو عمومی بازار سرمایه منفی بوده و فولاد مبارکه نیز به دلیل همین جو منفی، افت قیمتی را تجربه کرده است و نمی‌توان این افت را به دلیل خاصی نسبت داد.
وی تأکید کرد: همان‌گونه که در جلسه مجمع نیز مشخص بود، تعامل فولاد مبارکه با حقوقی‌های سهم بسیار مثبت بوده و این تعامل مثبت منجر به حمایت این شرکت‌ها از سهام فولاد مبارکه و نگهداری بلند مدت آن در سبد سهامشان شده است.