اقتصاد بازار: عضوهیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با بیان اینکه هویت در شهرهای جدید باید تعریف شود، گفت: در بهارستان این موضوع با انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی باید پیگیری شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار سید محمود میریان، در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به اینکه شهر بهارستان یکی از شهرهای جدید دارای پیشرفت چشم‌گیر است، اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت‌ها در این شهر به خوبی فراهم شده و همه چیز آماده است تا تحولی اساسی رخ دهد. وی توسعه فرهنگی و اجتماعی همچنین توجه به معیشت و اشتغال مردم را دو امر مهم عنوان کرد و افزود: در این راستا باید اقدامات جدی و اساسی در شهر بهارستان انجام شود.

اجرای هزاران میلیارد پروژه برای توسعه بهارستان
حسن روانفر، مدیر عامل سابق شرکت عمران شهر جدید بهارستان، در ادامه اشاره‌ای به آخرین وضعیت احداث مسکن مهر در بهارستان کرد و گفت: بهارستان حاصل مطالعات طرح جامع منطقه ای بود و در حال حاضر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که با احداث ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در این شهر تحولات بزرگی رخ خواهد داد.
روانفر افزود: ۹۰ درصد این پروژه تا آخر شهریورماه به بهره برداری می رسد و همزمان با شروع آن احداث شش مدرسه، کلانتری، مسجد، پیاده رو سازی و فضای سبز و احداث فضاهای تجاری نیز در دست اجرا است که عمده آنها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. وی با اعلام اینکه هزاران میلیارد پروژه برای توسعه بهارستان تعریف شده است، در پایان گفت: قطعا اجرای این فعالیت های عمرانی چشم گیر بهارستان را متحول خواهد ساخت.

عدم توجه دستگاه‌های دولتی در انجام امور محوله
محمد رضا احمدی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان نیز در مراسم معارفه‌ خود ضمن تشکر از حسن توجه مجمع عمومی شرکت عمران بهارستان در انتخاب وی به عنوان مدیر عامل تاکید کرد: توسعه بهارستان با یک شهرداری ضعیف و یک شرکت عمران زمین دار میسر نخواهد بود و باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت این شهر باشیم.
وی ادامه داد: تا کنون فکر می کردم شهر مجلسی محروم است اما امروز که به بهارستان آمدم متوجه شدم که بهارستان محروم تر از مجلسی است و این به دلیل عدم توجه دستگاه های دولتی به این شهر در انجام امور محوله شان است، در حقیقت فاصله نزدیک بهارستان به اصفهان ما را گول زده است و همین مسئله و بی توجهی ها باعث شده تا این شهر محروم باقی بماند.