اقتصاد بازار: فعالان عرصه گردشگری این استان طی نشست‌هایی متعدد، راهکارهای توسعه گردشگری استان در سال 1394 را بررسی کردند.
محسن یارمحمدیان در این جلسه از توسعه زیرساخت‌های گردشگری اصفهان در نیمه دوم سال 1394 خبر داد و گفت: در هفته جاری در بیش از چهار نشست، فعالان گردشگری استان در نهادهای مختلف که در امر توسعه گردشگری استان مؤثر هستند در زمینه توسعه گردشگری سلامت، گردشگری مذهبی، گردشگری ورزشی و ارائه تسهیلات بانکی در نیمه دوم سال 1394 به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند.
وی افزود: در جلسات مختلفی که با حضور هیئت‌مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، رئیس انجمن گردشگری ورزشی کشور، معاون بانک کارآفرین و رئیس بخش بیمارستان‌های غیردولتی استان و همچنین اعضای کانون اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تسهیل در امر اعطای تسهیلات بانکی به فعالان عرصه گردشگری استان تا پایان سال 94 به تصویب رسید.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: هم‌چنین توسعه بخش v.i.p بیمارستان‌های خصوصی استان در راستای توسعه گردشگری سلامت و هماهنگی با بیمارستان‌های بخش دولتی استان در این راستا و ارائه تسهیلات ویژه بانکی به فعالان عرصه گردشگری مذهبی تا پایان سال 94 به تصویب رسید.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد کارگروه مشترک و دائم با محوریت اداره‌کل میراث فرهنگی و ورزش و جوانان استان در راستای توسعه گردشگری ورزشی در دستور کار قرار گرفت.
یارمحمدیان به برگزاری نشست مشترک معاونین گردشگری استان اصفهان و خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست ضمن تبادل‌نظر، مقرر شد تا با برگزاری یک کارگروه مشترک تجربیات دو استان بزرگ و فعال در عرصه گردشگری کشور برای بهبود عملکرد در حوزه گردشگری مبادله شود.