اقتصادبازار: معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور گفت: شهرستان خمینی‌شهر به علت وجود جاذبه‌های متعدد طبیعی استعداد زیادی برای توسعه صنعت گردشگری استان اصفهان دارد.
سعید شیرکوند، در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری «لادر» و «بام سبز» خمینی‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجاورت خمینی‌شهر با شهر اصفهان ظرفیت خیلی خوبی برای تقویت و توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی استان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به بازدید از منطقه گردشگری «لادر» و «بام سبز» خمینی‌شهر افزود: این دو منطقه طبیعی قابلیت تبدیل شدن به دو محل تفرجگاهی و تفریحی و به قطب گردشگری و رفاهی و تفریحی عمومی استان و کشور را دارد.
معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه وجود ابنیه تاریخی دوره قاجاریه و پهلوی در منطقه بام سبز به ظرفیت‌های این منطقه افزوده است، گفت: مرمت و بازسازی این دو ابنیه تاریخی کمک زیادی به جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران بخش خصوص خواهد داشت.
وی در ادامه تاکید کرد: منطقه گردشگری لادر و بام سبز خمینی‌شهر قابلیت زیادی برای معرفی و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور را به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و کشور را دارد.
شیرکوند وعده داد: از تمام ظرفیت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه‌گذاری استانی حمایت کند و برای صدور مجوزهای لازم با شهرداری و شورای شهر خمینی‌شهر همکاری لازم را داشته باشد.
شایان ذکر است، معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان، مسئولان استانی، شهردار و رئیس شورای شهر خمینی‌شهر از منطقه گردشگری لادر و بام سبز خمینی‌شهر بازدید کردند و با ظرفیت‌های گردشگری این دو منطقه آشنا شدند.