اقتصادبازار: مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه آکواریوم ناژوان با مشارکت سرمایه گذار خارجی اجرا شده است، گفت: امروز تونل آکواریوم ناژوان با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.
مرتضی حسام نژاد اظهارکرد: پروژه آکواریوم ناژوان با مشارکت سرمایه گذار خارجی از شرکت ترکیه ای اجرا شده است. وی هزینه اجرای این طرح را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 50 درصد از هزینه این طرح از سوی شهرداری و مابقی از سوی سرمایه گذار خارجی تامین شده است.
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان تصریح‌کرد: احداث بنا و خاکبرداری بر عهده شهرداری و تکمیل و تجهیز ساختمان و خریداری موجودات زنده بر عهده سرمایه گذار خارجی بوده است.
حسام‌نژاد خاطرنشان‌کرد: با توجه به تجربه بالای سرمایه گذار خارجی، تجهیز ساختمان با سرعت بالایی طی هفت ماه انجام شد. وی اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده درآمد حاصل از فروش بلیت آکواریوم منهای 10درصد عوارض به مدت 5 سال در اختیار سرمایه گذار خارجی قرار می‌گیرد.
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه آکواریوم ناژوان از نظر وسعت و تکنولوژی در کشور بی نظیر است، ادامه داد: این پروژه در مساحت 1500 مترمربع در زیر زمین احداث شده است.