اقتصاد بازار: همزمان با عید سعید غدیر و با حضور رسول زرگرپور طبقات ششم و هفتم فاز دوم طرح توسعه هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار رسول زرگرپور در آیین افتتاح مجموعه هتل پارسیان کوثر اصفهان که همزمان با عید سعید غدیر برگزار شد، اظهارداشت: با گذشت سه سال از فعالیت دولت تدبیر و امید همگان به این نتیجه رسیده اند که یکی از محور های اساسی توسعه کشور گردشگری است، لذا با تمام توان تلاش کرده ایم تا این تفکر در پهنه استان تاریخ ساز اصفهان نهادینه شود.

زرگرپور فعالیت های یکماه اخیر استان از هفته دولت تا هفته گردشگری (هفته ی اول مهرماه) را نشان از جهش جدی میراث فرهنگی و گردشگری استان خواند و تصریح کرد: در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از مجموعه هتل آپارتمان هخامنشی با ۱۲۰ تخت، افتتاح بزرگترین مجموعه تفریحات آبی فلات مرکزی ایران، افتتاح کارگاه چهارم طرح قطار سریع السیر اصفهان به تهران و آغاز فعالیت توسعه بخش دوم فرودگاه اصفهان و کلنگ زنی اولین هتل پنج ستاره گردشگری حلال ایران با حضور مسئولین کشوری و استانی همچون وزرای راه و شهر سازی و کار و امور اجتماعی بوده ایم.

رسول زرگرپور با بیان اینکه در هفته آینده شاهد برگزاری هجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان خواهیم بود، افزود: مدیریت استان در یکماه گذشته میزبان چندین هیئت بلند پایه ی خارجی بوده است که نشان از رونق گردشگری در استان است.

استاندار اصفهان در ادامه سخنانش با قاطعیت تمام تأکید کرد: با این اوصاف همه باید قبول کنیم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در حال جهش است، زیرا مدیریت عالی استان باور داده که گردشگری اولویت اول این استان بزرگ است.