اقتصاد بازار: جشن بزرگ عید ولایت، بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرداران و یادگاران دفاع مقدس، رزمندگان صنعتگر، جانبازان سرافراز، مسئولین و فعالان اقتصادی به همراه تقدیر و تجلیل از 55 ایثارگر استان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
در این مراسم که استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر، هیئت ‌رئیسه اتاق‌های اصناف، تعاون، بازرگانی و نمایندگان شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات استانی و میهمان ویژه سردار علی فضلی، جانشین فرماندهی بسیج کشور حضور داشتند در فضایی حماسی و معنوی در کنار جانبازانی که سرمایه های سنگینی را برای این کشور فدا کردند قرار گرفتند.
سردار علی فضلی، جمهوری اسلامی را دنباله عید غدیر خواند و تصریح کرد: درود بر مردم ایران که در سایه ولایت از این آرمان دفاع کرده و همه هزینه‌ها را از جان خود پرداخته‌اند.
فضلی، اصفهان را شهر شهیدان و فرماندهان بزرگ قلمداد کرد و افزود: در شهر بزرگان جهاد هستم و به این حضور مفتخرم، حضور جانبازان و نورچشمی‌های امام زمان و ولی‌فقیه نیز بر شادی من افزوده است. باشد که به دعای خیر آن‌ها، سرداران صنعت این جهاد را ادامه دهند و با همان نگاه ولایی زمان جنگ به قطع به نتیجه خواهند رسید.
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی گفت: ان‌شالله رزم و جهاد شما را در عرصه اقتصاد به سرانجام برسانیم و در رزم اقتصاد نیز سرافراز گردیم. اگر در عرصه نظامی پیشرفتی حاصل ‌شده همه به خاطر فرمان‌گیری از یکجا و یک فرمانده بوده و ای‌کاش در جبهه اقتصادی نیز توجهات به یک‌جهت بود و مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.
رئیس اتاق بازرگانی استان سپس اشاره‌ای به وظایف خود در قبال ایثارگران داشت و گفت: وقتی به آسایشگاه جانبازان عزیز سر می‌زنید می‌بینید ایشان از همه‌چیز راضی هستند اما از روزمرگی خسته شده‌اند. وظیفه ما سر زدن به ایشان و ادای دین اجتماعی خود است و باید وظیفه اجتماعی خود را به این عزیزان به‌جا آوریم.
وی در ادامه رضای خدا را برترین هدف ایثارگران برشمرد و افزود: در بین فعالان اقتصادی اصفهان کسانی همچون حسین فتاحی را داریم که در جبهه‌ها جانباز شده و در عرصه اقتصاد نیز هم‌اکنون جزو برترین دام‌داران استان و تولیدکنندگان است و 600 نیروی کار نیز در کسب‌‌وکار وی حضور فعال دارند.
سهل‌آبادی در پایان از ایثارگران طلب دعا برای جهادگران عرصه صنعت کرد و از کوتاهی‌های پیش‌ آمده نیز عذرخواهی کرد.

otag2

 

otag3

 

otag4

 

otag5

 

otag7

 

otag6

 

otag8

 

otaag10

 

otaag11

 

otaag12

 

otaag13

 

otag14

 

otaag15