اقتصاد بازار: عضوناظر انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان گفت: پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شرکت کنند.
هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان اصفهان همزمان با سراسر کشور روز جمعه 16 مهر ماه برگزار می شود.
به گفته ایمان طاهر در استان اصفهان 28 هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی هستند که از این تعداد پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر در این انتخابات شرکت کنند.
وی تعداد نفرات کاندید شده برای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان را 79 نفر اعلام کرد، افزود: در این انتخابات، 5 صندوق در شهرستان های داران، گلپایگان، کاشان، شهرضا و نجف آباد و 2 صندوق در شهر اصفهان، با حضور هیات اجرایی وهیات نظارت، آماده دریافت آراء هستند.
مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان افزود: در گروه مهندسی عمران 44 نفر، مهندسی برق 6 نفر، مهندسی نقشه برداری 5 نفر، مهندسی معماری 12 نفر، مهندسی مکانیک 7 نفر، مهندسی شهرسازی 4 نفر و مهندسی ترافیک یک نفر نامزد شده اند.
وی اظهار داشت: از 79 نفر شرکت کننده به عنوان کاندید در این انتخابات 15 نفر به عنوان عضو اصلی و 7 نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.
طاهر در خصوص تمهیدات صورت گرفته جهت برگزاری هرچه بهتر این انتخابات، گفت: حضور نیروی انتظامی در محل انتخابات به منظور حفظ امنیت و دریافت کارت عضویت مهندسان وکارت ملی رای دهندگان از جمله اقداماتی است که درهنگام اخذ رای از اعضا، مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایمنا