اقتصاد بازار: رسول زرگرپور گفت: تاكنون ۸۰۰ پرونده به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي ارسال شده است كه ۲۲۱ مورد از ۲۹۴ پرونده ي بررسي شده، نهايي گرديده است.
وی در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي استان گفت: سفر وزير كشور بيشتر در خصوص آشنا كردن ايشان با مسائل اقتصادي استان صورت گرفت.
استاندار اصفهان با بيان اينكه در جلسه شوراي اداري با حضور وزير كشور تقريبا تمامي سخنرانان در خصوص مسائل اقتصادي صحبت كردند، گفت: گزارش ۱۰ صفحه اي در خصوص مسائل اقتصادي استان تهيه و علاوه بر بيان ظرفيت ها و مزيت ها ، مشكلات و موانع و از طرفي راهكارهاي حل مشكلات براي ايشان ارسال گرديد.
وي با اشاره به بحث هاي صورت گرفته در خصوص تورم، ركود، بعد رواني ركود و تورم و انتظارات مردم و فعالان اقتصادي و ... گفت: ارتباط تورم و ركود از نظر علمي و اجرايي كاملا روشن است و اكنون زمان اقدام فرا رسيده است.
زرگرپور نقطه نظرات عنوان شده در خصوص بسته اقتصادي دولت در اين جلسه را بسيارخوب ارزيابي كرد و گفت: اين نقطه نظرات به دولت منعكس خواهد شد زيرا اين نظرات كه توسط فعالان اقتصادي بيان شد ، داراي بعد كارشناسي و بسيار مفيد و موثر مي باشد.
گفتني است در اين جلسه موارد مربوط به ۵ واحد صنعتي بزرگ بررسي گرديد و راهكارهاي مناسبي در جهت رفع مشكلات آنها به تصويب رسيد.
شايان ذكر است تاكنون ۸۰۰ پرونده به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي ارسال شده است كه ۲۲۱ مورد از ۲۹۴ پرونده ي بررسي شده، نهايي گرديده است.