اقتصادبازار: مدیر كل راه آهن اصفهان از پیشرفت فیزیكی ۸۵ درصدی پروژه اتصال خط آهن فولاد صبا به شبكه ریلی و پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت ایستگاههای ده آباد، مد آباد و فیروز آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن، حسن ماسوری مدیر كل راه آهن استان اصفهان با بیان اینكه خوشبختانه در عملیاتی كردن پروژه های ریلی این استان مطلوب ترین اقدامات صورت گرفته بطوریكه با پیشرفت فیزیكی بالایی در حال اجرا هستند، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه دو خطه كردن زرین شهر به میبد كه بخش اعظم آن در استان اصفهان قرار دارد با پیشرفت ۳۰ در صد در بخش زیر سازی در حال اجراست. وی در ادامه افزود: همچنین در همین راستا پروژه اتصال خط آهن فولاد صبا به شبكه ریلی كه با همكاری و حمایت مجتمع فولاد در حال اجراست، شاهد پیشرفت فیزیكی ۸۵ درصدی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی هستیم.
مدیر كل راه آهن اصفهان با اشاره به پروژه های بازگشایی ۳ ایستگاه راه آهن در محور اداره كل ، تصریح كرد: ساخت ساختمان ایستگاه های ده آباد، مد آباد و فیروز آباد با ۹۵ در صد پیشرفت فیزیكی در حال اجرا است كه پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری كامل برسند. وی در ادامه به پروژه بازسازی بعضی از ایستگاه های ریلی اشاره كرد و افزود: این بازسازی ها با پیشرفت ۴۵ در صدی در حال اجرا است ضمن اینكه بهسازی ایستگاه خط ورتون به سیستان( شهر سجزی) نیز كه ۱۸ كیلومتر است با پیشرفت ۹۹ درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجراست.