اقتصاد بازار: معاون امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان گفت: بهره‌برداری از پروژه پارک دلفین‌ها در اصفهان تنها با موافقت و دریافت مجوز از محیط زیست امکان پذیر است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از مهر، سید مرتضی حسام‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت پروژه پارک دلفین‌ها در اصفهان اظهار داشت: برای اجرای این طرح و به منظور رعایت شاخص‌های زیست محیطی و همچنین ارتقای کیفیت بهره برداری طرح اجرای این پروژه در حال بازنگری است.

وی در خصوص برخی از اعتراضات دوستداران محیط زیست برای بهره‌برداری از این پروژه ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که امکان بهره‌برداری از این پروژه تنها با موافقت محیط زیست امکان پذیر است.

معاون امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دریافت مجوز زیست محیطی از تعهدات سرمایه‌گذار پروژه پارک دلفین‌هاست، اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر فاز به فاز در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار پارک دلفین‌های اصفهان داخلی است، افزود: برای بهره برداری کامل این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و هنوز زمان بهره برداری از آن نیز اعلام نشده است.