اقتصاد بازار: شهردار شاهین شهر گفت: شهرداری شاهین شهر پروژه های خوبی در زمینه توسعه مراکز تفریحی، گردشگری و اوقات فراغت برای نمایشگاه اینوکس 2016 کیش تعریف کرده بود.
حسین امیری در گفتگو با خبرنگار اقتصاد بازار در خصوص نمایشگاه اینوکس 2016 کیش با اشاره به طراحی و چیدمان خوب این نمایشگاه، اظهار داشت: به نظر می رسد برای نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری باید زمان مناسب تری پیش بینی می شد تا استقبال بیشتری از آن شود چرا که هدف از برگزاری آن جذب سرمایه گذاران و معرفی پروژه های سرمایه گذاری سازمان ها و دستگاه هایی همچون شهرداری هاست.
وی بیان داشت: هدف از سرمایه گذاری، جذب قابل توجه سرمایه به تولید برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی و توسعه روزافزون شهرهاست..
شهردار شاهین شهر با بیان اینکه در طول دو سال گذشته در شهرداری ها حرکت های خوبی برای جذب سرمایه گذاران صورت گرفته اما هنوز نهادینه نشده است، افزود: هنوز در بسیاری از زوایای جذب سرمایه گذاری با موانع متعددی روبرو هستیم.
وی افزود: در 17 ماه گذشته در شهر شاهین شهر بیش از 30 پروژه سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی، تجاری، خدماتی، تفریحی و گردشگری تعریف و طراحی شده که تا امروز 350 میلیارد تومان قرارداد تنظیم شده و 90 درصد پروژه ها عملیاتی و در حال اجرا است.
امیری با تاکید بر اینکه قرار است در بحث های اشتغال زایی، کارآفرینی و توسعه مراکز خدماتی و تجاری کار کنیم و مسیر جذب سرمایه ها را به این سو هدایت می کنیم، بیان داشت: شهرداری شاهین شهر پروژه های خوبی در زمینه توسعه مراکز تفریحی، گردشگری و اوقات فراغت برای نمایشگاه اینوکس 2016 کیش تعریف کرده بود.
وی به معرفی مهمترین پروژه ها پرداخت و گفت: پروژه 30 هکتاری شاهین شهر شامل بیش از 40 هزار متر مربع سالن های سرپوشیده پارک آبی، مجموعه تفریحی و گردشگری و بیش از 20 هزار متر مربع فضای تجاری- خدماتی با یک معماری و طراحی نیازمند 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.
شهردار شاهین شهر با بیان اینکه پروژه کمپینگ غرب این شهر در زمینی به مساحت 140 هکتار از دیگر پروژه های معرفی شده در این نمایشگاه بود و افزود: این پروژه قابلیت جذب 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری را دارد همچنین مجموعه تجاری و خدماتی شهید بهشتی در اینوکس 2016 معرفی شد که بالغ بر 80 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری آن است.