اقتصاد بازار: شهردار اصفهان گفت: موتور شهرداری اصفهان همیشه روشن بوده است و بعضی از اوقات نیازمند روغن‌کاری است.
مهدی جمالی‌نژاد صبح امروز در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همدلی، همراهی و صمیمیت همه اعضای شورای شهر با شهرداری موجب تسهیل و تسریع امور و همچنین بروز موفقیت‌های بزرگ در این زمان اندک شده است.
وی با بیان اینکه حمایت تک‌تک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان باعث به ثمر نشستن موفقیت‌ها و بهره‌برداری پروژه‌های بزرگ‌ شده است، گفت: موتور شهرداری اصفهان همیشه روشن بوده است و بعضی از اوقات نیازمند روغن‌کاری است.
شهردار اصفهان اذعان کرد: به شهروندان اصفهان نوید بروز تحولات جدید و عظیم در حوزه‌های مختلف شهری چون حوزه شهرسازی؛ معاونت عمرانی و معاونت مالی و اداری را خواهیم داد.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیم در حوزه‌های مختلف شهرداری اصفهان خواهیم بود، گفت: حوزه شهرسازی یکی از این بخش‌ها است، انصافاً تحولات عظیمی را می‌بینیم، مردم اصفهان شاهد یک پوست‌اندازی در این بخش خواهند بود.
شهرداری اصفهان عنوان کرد: شهرسازی الکترونیک، برون‌سپاری شهرسازی ایجاد پلیس ساختمان و حذف تشریفات زائد از جمله امروز و اقدامات مهم و دغدغه اعضای و شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است که در این بخش صورت گرفته است.
وی حوزه مالی و اداری شهرداری اصفهان را از دیگر حوزه‌هایی دانست که شهروندان اصفهان شاهد تحولات بزرگ در آن خواهند بود و تصریح کرد: امروز شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در این حوزه دچار رخوت و مشکل جدی شده‌اند ولی معاونت اداری و مالی شهرداری اصفهان به‌خوبی و روان در حال فعالیت است.
جمالی‌نژاد سالم‌سازی درآمدها را یک یکدیگر از اقدامات مدنظر شهرداری در این بخش عنوان کرد و گفت: در حوزه معاونت عمرانی شهرداری اصفهان یک انقلاب رخ خواهد داد، تلاش شبانه‌روزی فعالیت‌ها در شرایطی که اغلب معاونت عمرانی‌ شهرداری‌های کلان‌شهرها چون شیراز و خوزستان و تهران آغاز پروژه عمرانی ممنوع کرده‌اند، جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به آغاز نهضت آسفالت‌کاری به عنوان خدمتی بی‌نظیر در شرایط رکود فعلی و کمبود بودجه‌ای، از سوی معاونت عمرانی شهرداری اصفهان، افزود: تمرکز بر پروژه‌های عمرانی برای بهبود وضعیت مبادی ورودی شهر، از جمله نقاط تمرکزی و اولویت‌دار معاونت عمرانی شهرداری اصفهان است.
شهرداری اصفهان در پایان از جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان تا سال آینده خبر داد و اذعان کرد: افتتاح و به‌کارگیری بیش از 100 دستگاه اتوبوس شهری در روز پنج‌شنبه با حضور وزیر کشور از دیگر اقدامات مؤثر و مهم صورت گرفته است.