* می‌توان امیدوار بود که در شرایط بهبود شاخص‌های کنترل بیماری، مراکز مذهبی کشور با تعیین شرایط و دستورالعمل‌هایی باز شوند.

*  اگر همکاری مردم در کنار تمهیدات اتخاذ شده، همچنان تداوم پیدا کند، تا اندازه‌ای می‌توانیم نسبت به قطع زنجیره شیوع این بیماری امیدوار باشیم.

*  اگر چنانچه سطح هشدارها و هوشیاری مردم کاهش یابد، خدای ناکرده ممکن است بیماری اوج بگیرد و در این شرایط ناگزیر به احیای مجدد محدودیت‌ها باشیم که البته امیدواریم مردم عزیز کماکان هشدارها را جدی بگیرند و جز برای امور ضروری زندگی از منزل خارج نشوند و به مسوولان در کنترل بیماری تا رسیدن به یک وضعیت باثبات و قابل اطمینان کمک کنند.

*  در کشوری که وقتی کسی مبتلا به کرونا می‌شود شبی هزار دلار هزینه درمانش می‌شود و برایش چهارهزار دلار شارژ می‌کنند با کشوری که در آن افراد مبتلا به‌طور رایگان مداوا می‌شوند بسیار فاصله وجود دارد.

*  ۲۴ هزار میلیارد تومان وام یک میلیون تومانی برای مردم در نظر گرفته شد. ممکن است بگویند که یک میلیون پول زیادی نیست اما باید بدانیم که خیلی‌ها به همین پول نیاز دارند. ما به اندازه‌ای که توانایی داشتیم پرداخت کردیم.

*  مردم می‌گویند دولت بیشتر پرداخت کند، مگر پول ندارد؟ دولت می‌تواند بیشتر پول بدهد اما باید عواقب آن را هم دید. اگر پول بیشتری در اختیار مردم باشد آن وقت عواقب نقدینگی آن چیست؟