اقتصاد بازار: رییس معاونت بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با یکی از زنان کارآفرین مالزی، گفت: با توجه به اینکه اصفهان مهد صنایع دستی است آماده انتقال تجربیات‌مان به کشور مالزی و ورود صنایع دستی و دیگر هنرها به اصفهان خواهیم بود.
به گزارش اقتصاد بازار، نشستی با محوریت هم اندیشی زنان کارآفرین اصفهان و مالزی در معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی٬ صنایع٬ معادن و کشاورزی استان اصفهان با هدف آشنایی با حوزه های مختلف فعالیت های زنان کارآفرین در کشور مالزی و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران در دفتر معاونت بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزارشد و یکی از زنان کارآفرین برتر مالزی مهمان زنان موفق اصفهان بود.
نور الیزار از انجمن زنان کارآفرین مسلمان٬ کمیته اقتصادی SME٬ که در زمینه های حقوق٬ حسابداری٬ پوشاک٬ محصولات گیاهی و پیمانکاری ساختمان در مالزی فعالیت می کند٬ در این جلسه با اشاره به فعالیت های زنان درکشورش در حوزه مختلف٬ خواستار آشنایی هرچه بیشتر با فعالیت های زنان استان اصفهان در حوزه های گوناگون شد.
رییس معاونت بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان نیز در این نشست از تحقیقات و اقدامات صورت گرفته این سازمان در امور فعالیتی بانوان اصفهانی خبرداد و گفت: اقدامات متعددی اعم از برگزاری نشست ها و جلسات مختلف به منظور ترغیب بانوان در امور اجتماعی واقتصادی صورت گرفته است و با حضور پر رنگ زنان در این جلسات و کمسیون ها٬ شاهد پیشرفت چشمگیر و روزافزون آنها بوده ایم.
زهرا اخوان با بیان اینکه کلانشهراصفهان همیشه در عرصه های مختلف پیشتاز بوده است اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان مهد صنایع دستی است و همچنین همیشه از هنرهای جدید و به روز دنیا استقبال کرده ایم٬ این بار نیز آماده انتقال تجربیات مان به کشور مالزی و ورود صنایع دستی و دیگر هنرها به اصفهان خواهیم بود.
گفتنی است؛ این جلسه با طرح پیشنهاد همکاری دو کشور مبنی بر ورود هیأت های تجاری فرهنگی از مالزی به اصفهان و از اصفهان به کشور مالزی٬ پایان یافت.