در آئین تکریم، تجلیل و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مرکز اصفهان و دبیرخانه منطقه شش دانشگاه پیام نور کشور که در ستاد این دانشگاه در شهر اصفهان برگزار شد، دکتر مختاری رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به آخرین ارزیابی دانشگاه های پیام نور کشور عنوان کرد: استان اصفهان رتبه اول را در این ارزیابی کسب کرد و از نظر شاخص های ورزشی، پژوهشی، مالی اداری و شاخص های دیگر با تلاش مدیران واحدهای ستادی استان اصفهان خوش درخشید.

به گزارش اقتصاد بازار، وی با بیان اینکه ارتباط با نمایندگان استان و استانداری در پیگیری مسائل دانشگاه پیام نور بسیار موثر بود خاطرنشان کرد: در حوزه آموزشی حدود ۱۶۰ رشته جدید به دانشگاه پیام نور کشور اضافه شد که ۴۰ رشته مربوط به استان اصفهان بود.

دکتر مختاری با اشاره به اینکه در حوزه آزمون و آموزش های آزاد دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان همواره رتبه اول را کسب کرده است، ابراز داشت: در جذب دانشجو در ۳ سال گذشته در استان اصفهان کاهش آمار نداشتیم.

وی افزود: در طرح آمایش، دانشگاه پیام نور استان اصفهان طرح را خودش تهیه کرد و به مجموعه بالاتر طرح را پیشنهاد داد.

دکتر مختاری با اشاره به اینکه رتبه اول را در گوگل اسکولار در مجموعه علم سنجی در دانشگاه های کشور داشتیم اظهار کرد: قراداد های پژوهشی و ارتباط با صنعت تحولات بسیار خوبی را شاهد بودیم.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: در حوزه فرهنگی از بهترین دانشگاه ها بوده و هستیم، همچنین در جشنواره های مختلف و برای اولین بار ۳ جشنواره کشوری را در استان اصفهان میزبان بودیم. همچنین، در مسابقات سایر استان ها نیز بچه های استان اصفهان موفق به کسب رتبه های اول شدند.

دکتر مختاری با اشاره به اینکه در حوزه اداری مالی ۳۰ درصد کل درآمد غیر شهریه ای دانشگاه پیام نور مربوط به استان اصفهان بود یادآور شد: در حوزه خیرین دانشگاه ساز کمک های بسیار خوبی را دانشگاه پیام نور جذب کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه اداری دانشگاه پیام نور مشغول چابک سازی است اذعان داشت: تعدادی از یاوران علمی و اعضای هیأت علمی در حال انتقال به دیگر دستگاه های اجرایی هستند. دکتر مختاری تاکید کرد: یکی از کارهایی که انتظار دارم مدیریت بعدی نیز این حرکت را ادامه دهند در حوزه روابط عمومی و رسانه سعی کردیم جایگاه این دانشگاه را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی در این شرایط سخت اقتصادی حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ریاست جمهوری داشتیم، تصریح کرد: تنها استانی که توانست چنین اعتباری جذب کند، استان اصفهان بود و ساختمان نیمه کاره مرکز اصفهان با تلاش خانم دکتر واعظی فر معاون محترم استان و بقیه همکاران تکمیل شد.

دکتر مختاری در پایان خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که دیونی بر گردن دانشگاه نمانده و در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم.