در آئین تکریم، تجلیل و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مرکز اصفهان و دبیرخانه منطقه شش دانشگاه پیام نور کشور که در ستاد این دانشگاه در شهر اصفهان برگزار شد، دکتر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دانشگاه پیام نور بسیار علاقمند هستم، اذعان کرد: دوستان بسیار خوبی در دانشگاه پیام نور داریم و به این ظرفیت اعتماد داریم.

به گزارش اقتصاد بازار، وی با اشاره به اینکه من از تودیع آقای دکتر مختاری از دانشگاه پیام نور ابراز خرسندی نمی کنم، تصریح کرد: خوشحالم که ایشان توانمندی های قابل توجهی دارد که در مجموعه دیگر این ظرفیت را در خدمت استان و کشور به کار خواهند برد.

دکتر مقتدایی افزود: تلاش می‌کنیم که این دانشگاه که برآمده از انقلاب اسلامی است بتواند با قوت به اهداف خود ادامه دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور نیازمند حمایت حداکثری است، یادآور شد: امروز حمایت های حداقلی از این دانشگاه صورت می‌گیرد و این امر سرعت رشد این دانشگاه را کاهش می‌دهد و این توقع وجود دارد که دولت و وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه به عمق توانمندی های این مجموعه توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی در سال‌های گذشته کمک کردیم سازمان مرکزی و مجموعه های مرتبط با دانشگاه پیام نور صدای رسایی در فصل بودجه و وزارت علوم داشته باشند اما باید تلاش کرد در مجلس بعدی این امر با قوت بیشتری پیگیری شود.

دکتر مقتدایی با بیان اینکه ما یک مجموعه قوی در استان اصفهان داریم که می‌توانیم برای کل کشور دستاوردهای علمی آموزشی تربیتی داشته باشیم تاکید کرد: در برنامه ریزی های آینده باید تلاش کنیم دانشگاه پیام نور به درستی دیده شود به خصوص اینکه می‌توانیم در جذب دانشجویان در سطح بین الملل نیز تلاش کنیم.