اقتصاد بازار: معاون تکنولوژي فولاد مبارکه اصفهان گفت: جلسه افتتاحيه اولين دوره پيش مميزي سيستم مديريت انرژي در شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مهر ماه با حضور تيم مميزي شرکت SGS سوئيس و با سرمميزي اريک هوانگ از کشور تايوان و کارگروه مديريت انرژي شرکت فولاد مبارکه برگزار گرديد.
فرزاد ارزاني معاون تکنولوژي فولاد مبارکه اصفهان ضمن اعلام اين خبر گفت: صنعت فولاد يکي از پرمصرف ترين صنايع در بحث انرژي ميباشد به همين دليل است که مبحث انرژي در اين صنعت از دو بعد توليد و حفظ محيط زيست همواره يکي از اصلي ترين و مهمترين کانونهاي توجه مديران اين صنعت است. از طرفي با توجه به وضعيت فعلي بازار صنعت فولاد، کاهش هزينه هاي توليد و همچنين حفاظت از محيط زيست، توجه به انرژي بيش از پيش در اولويتهاي سازمان قرار دارد .
وي افزود: در اين راستا شرکت فولاد مبارکه به عنوان سازماني پيشتاز در به کارگيري سيستمهاي مديريتي و مشارکتي به منظور پيشبرد نظاممند اهداف و فعاليتهاي مرتبط با مديريت انرژي در سال جاري رويکرد استقرار سيستم مديريت انرژي (ISO50001) را اتخاذ نمود و ضمن انجام فعاليتهاي متعدد مطابق با استاندارد مربوطه از تاريخ هشتم لغايت سيزدهم مهرماه پيش مميزي اين استاندارد را برنامه ريزي و اجرايي نمود .
ايشان افزود: پس از استخراج نقاط قابل بهبود حاصل از اين پيش مميزي و انجام اقدامات اصلاحي، مميزي نهايي در اوايل دي ماه سال جاري با حضور تيم مميزي از شرکت SGS برگزار ميگردد .
ارزاني ادامه داد: پيش مميزي و مميزي با سرمميزي آقاي هوانگ که برترين و با تجربه ترين فرد شرکت SGS در سيستم مديريت انرژي جهان ميباشد و تاکنون بيش از 100 شرکت را در بيش از 30 کشور دنيا مميزي نمودند، برگزار مي گردد.