اقتصاد بازار: مدير حمل و نقل و پشتيباني فولاد مباركه گفت: كاهش نرخ تمام شده خدمات حمل و نقل جاده اي 85 ميليارد ريال صرفه جويي اقتصادي براي فولاد مباركه به همراه داشت.

آرش بنازاده با اشاره به اینکه روند كاهش قيمت محصولات فولادي در بازارهاي جهاني و به دنبال آن در كشور، شرايط دشواري براي صنعت فولاد ايجاد كرد، افزود: شركت فولاد مباركه در راستاي مديريت مؤثر در شرايط جديد، راهبرد كاهش هزينه را براي همه واحدها از جمله حمل و نقل و پشتيباني تعيين كرد.
بنازاده گفت: اين راهبرد در شش ماه گذشته با فعاليت كارشناسي و مستمر و با تلاش كاركنان واحد با موفقيت انجام و صرفه جويي 85 ميليارد ريالي را به همراه داشت.
وي تصريح كرد: اين واحد با بررسي كارشناسي و اجرايي قراردادهاي موجود و ايجاد بهبود در كليه بخش هاي قرارداد، در جلسات متعدد از طريق ادغام فعاليت ها و فرآيندهاي حمل و نقل جاده اي در سطح فولاد مباركه به اين موفقيت دست يافت.
مدير حمل و نقل و پشتيباني فولاد مباركه با اشاره به بازخورد و اثربخشي اجراي اين پروژه گفت: مجموعه اين اقدامات در راستاي راهبرد كاهش هزينه ها از سال 94 آغاز شد و با انعقاد و جاري سازي قراردادهاي مرتبط، آثار كاهش نرخ خدمات در سال 95 بطور عملي قابل حصول است.
بنازاده گفت: با ايجاد دانش لازم و برنامه اصلاح قراردادهاي فولاد سبا، صرفه جويي حدود 25 ميليارد ريالي نيز پيش بيني مي شود كه اين نيز يكي از دستاوردهاي ديگر اين پروژه به حساب مي آيد.