دنیای اقتصاد: وزير اقتصاد و علوم جامعه ديجيتال ايالت تورينگن آلمان به همراه هيأت 40نفري از بازرگانان وفعالان اقتصادي اين کشور از فولاد مبارکه بازديد نمودند تا علاوه بر آشنايي با خطوط توليد اين بنگاه اقتصادي از پتانسيل وتوانمندي هاي بزرگترين فولادساز خاورميانه بهره مند گردند.
«ولفگانگ تيفن زِ» با اشاره به حضور خود و هيئت اقتصادي ايالت تورينگن آلمان در شرکت فولادمبارکه گفت: فرآيند توليد محصولات فولادي اين شرکت که به صورت کاملاً اتوماتيک و با تکنولوژي پيشرفته اي توليد مي شود ما را تحت تأثير فراوان قرارداد.
وي صنايع فولادي را يکي از بنيادي ترين صنايع هرکشور دانست و گفت: صنايع فولادي تأثير بسزايي در اقتصاد کشورها دارد و در واقع ستون فقرات آن کشور است و کشوري که ستون فقرات ايمني داشته باشد، پيشرفت قابل توجهي خواهد داشت.
تيفن زِ با اشاره به نشستي که با دکتر بهرام سبحاني مدير عامل شرکت داشت افزود: با توافق انجام شده ايران باجامعه بين المللي، اين کشور وارد برهه جديدي شد که مبناي این فصل جديد، احترام متقابل، گفتگوي شفاف و اراده براي همکاري هاي بيشتر مي باشد و با اين تدبير ايران مي تواند جايگاه هم طراز خود را در جوامع بين المللي باز پس گيرد که ما در اين ميان نيز خواهان همکاري هاي دو جانبه با ايران و شرکت فولادمبارکه هستيم.
بنا برهمين گزارش در اين ديدار دکتر بهرام سبحاني و جمعي از معاونين و مديران شرکت فولاد مبارکه حضور داشتند که مديرعامل فولادمبارکه به تشريح شرايط صنعت فولاد در ايران وجهان پرداخت وگزارش مبسوطي از فرآيند توليد محصولات در فولاد مبارکه و معرفي شرکت هاي گروه فولاد مبارکه ارائه نمود.
مديرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به سفر هيأت هاي اروپايي به ايران گفت: بايد همکاري ها دوجانبه باشد و براي تأمين تکنولوژي و منابع مالي و سرمايه گذاري از پتانسيل هاي دو طرف استفاده نماييم.