همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، کمیته ذینفعان سازمانی تأمین اجتماعی استان اصفهان با حضور مدیران تأمین اجتماعی استان اصفهان، نمایندگان کارگری و کارفرمایی در روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 در محل مرکز آموزش و پژوهش فردوسی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در این جلسه مرتضی حاجی کاظمی مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت رشادت های مردم، به ارائه گزارش آماری از عملکرد این سازمان پرداخت. وی در سخنانی گفت: "ماهیانه 3200 میلیارد تومان مستمری به بیمه شدگان استان پرداخت می شود."
حاجی کاظمی همچنین به ناترازی صندوق های بازنشستگی به عنوان یکی از مشکلات اساسی اشاره کرد و گفت: "این مشکل نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا وجود دارد." وی با اشاره به رشد مستمری بگیران، بر لزوم یافتن راهکارهای پایدار برای حل این مشکل تأکید کرد.
دکتر محمد رجالی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت رشادت های ملت ایران، به ارائه گزارشی جامع از اقدامات و دستاوردهای چشمگیر مدیریت درمان در سال 1402 پرداخت. وی با ارائه آمار و ارقام دقیق، به تشریح شاخص های عملکردی در حوزه های مختلف اعم از درمان مستقیم، درمان غیرمستقیم، و داروخانه ها پرداخت و از ارتقای رضایتمندی بیمه شدگان به عنوان مهمترین دستاورد این حوزه خبر داد.
همچنین، نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد سازمان تأمین اجتماعی پرداختند و ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات ارزشمند سازمان در استان اصفهان ، به برخی از چالش ها و مشکلات موجود نیز اشاره شد و راهکارهای عملی برای رفع آنها ارائه گردید