اقتصاد بازار: عضو شوراي شهر اصفهان گفت:برگزاري جشنواره هایی چون گل و گیاه مي تواند فاصله به وجود آمده ميان طبيعت و انسان که روز به روز در حال افزايش است را کاهش دهد و به ايجاد شادي و نشاط از دست رفته مردم کمک کند.
جهانگيري در حاشيه بيستمين جشنواره گل و گياه، ماهي هاي زينتي و مشاغل خانگي درباره پوياشدن شهر با اجراي طرح هر هفته يک پروژه اظهار داشت: اصفهان داراي ظرفيت هاي بسياري بوده که نياز به فعال شدن دارد که با توجه به اين موضوع ما بايد در اين زمينه گام برداريم.
وي به برگزاري بيستمين جشنواره گل و گياه، ماهي هاي زينتي و مشاغل خانگي اشاره کرد و ادامه داد: برگزاري اين جشنواره مي تواند فاصله به وجود آمده ميان طبيعت و انسان که روز به روز در حال افزايش است را کاهش دهد و به ايجاد شادي و نشاط از دست رفته مردم کمک کند.
عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به ظرفيت هاي مختلفي که در احداث بزرگترين بازار گل و گياه اصفهان وجود دارد، بيان داشت: با توجه به شرايط مناسبي که احداث اين بازار در زمينه ايجاد شغل، جذب گردشگر و ايجاد شادي و نشاط در شهر در بردارد، بايد در راستاي مکان يابي مناسب و استفاده هر چه بهتر از اين نمايشگاه تلاش کرد.
وي افزود: مسير حرکت شهرداري در چند سال گذشته بيشتر به سمت توجه به کالبد شهر و همچنين مسائل سخت افزاري بوده که بايد به سمت توجه به مسائل فرهنگي و نرم افزاري و همچنين فضاسازي تغيير کند. ظرفيت اصفهان در بسياري از مسائل فرهنگي زياد بوده که با توجه به اين موضوع بايد در راستاي اين ظرفيت ها فعاليت هايي صورت گيرد.
جهانگيري با اشاره به ضرورت توجه به کيفيت پروژه هايي که در طرح هر هفته يک پروژه افتتاح مي شود، تصريح کرد: بازخوردهاي خواستگاه هاي مردمي در افتتاح هاي طرح هر هفته يک پروژه مورد توجه قرار گيرد و به نوعي عملياتي شود تا مردم تحقق آن را به خوبي حس کنند و شهرداري نيز بتواند به رضايتمندي آن ها دست پيدا کند.