اقتصاد بازار: زمزمه‌های حضور برند معتبر «دبنهامز» در اصفهان، از یک سال پیش به گوش می‌رسید. پیش از این، مسعود صرامی، مدیرعامل مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر در صحبت‌های خود از حضور برندهای معتبر بین‌المللی در این مجموعه خبر داده بود و تاکید داشت که یکی از این برندهای معتبر نیز، «دبنهامز» خواهد بود.
این گفته صرامی سرانجام تحقق یافت و یک فروشگاه بزرگ سه هزار متری در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر با عنوان «دبنهامز» گشایش یافت. «دبنهامز» فروشگاه بزرگ انگليسي است كه در قالب 147 فروشگاه زنجيره‌اي در بريتانيا فعاليت مي‌كند. این برند معتبر، علاوه بر پوشاك، به عرضه محصولات الكتريكي و لوازم خانگي نيز مي‌پردازد، اما در ايران فقط در حوزه پوشاك فعال است و در اين زمينه پوشاك خانم‌ها، آقايان و كودكان را عرضه می‌کند. نمايندگي‌هاي «دبنهامز» در ایران، فعالیت خود را از هفت سال پیش آغاز کرده‌اند و اکنون نمایندگی این برند معتبر در اصفهان، بزرگترین فروشگاه «دبنهامز» در سطح کشور به شمار می‌رود. «دبنهامز» یکی از نخستین فروشگاه‌هاي جهان به شمار می‌رود كه محصولاتش را در سايت اينترنتي آمازون به فروش مي‌رساند.
دبنهامز چگونه به اصفهان آمد؟
فروشگاه «دبنهامز» اصفهان، پنجمین فروشگاهی است که در ایران تاسیس می‌شود. این برند معتبر، پیش از این دو فروشگاه در تهران، یک فروشگاه در مشهد مقدس و یک فروشگاه نیز در شهر شیراز افتتاح کرده بود. این موضوع را حسن شگفتی، رئیس هیات مدیره دبنهامز در ایران می‌گوید. او که در مراسم گشایش فروشگاه بین‌المللی دبنهامز در مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر سخن می‌گفت، تاکید کرد که روزآمدترین و بهترین خدمات مجموعه دبنهامز که در بهترین فروشگاه‌های جهانی ارائه می‌شود، در اصفهان نیز ارائه خواهد شد و بازدیدکنندگان از فروشگاه را دچار شگفتی خواهد کرد. او که دبنهامز را یکی از بهترین و تخصصی‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی در سطح جهان می‌داند، همچنین گفت که تجارب 200 ساله برند معتبر دبنهامز به کمک دست‌اندرکاران این برند در اصفهان خواهد آمد تا همه سلایق را پوشش دهد. حسن شگفتی همچنین درباره چرایی انتخاب اصفهان برای استقرار پنجمین شعبه «دبنهامز» در ایران، گفت: حقیقت آن است که مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر امکاناتی را برای حضور فروشگاه‌ها و برندهای معتبر بین‌المللی ایجاد کرده که به این نتیجه رسیدیم«دبنهامز» نیز باید در این مجموعه حضور داشته باشد.
امتیازهای ویژه برای مشتریان دبنهامز در اصفهان
رئیس هیات مدیره دبنهامز در ایران همچنین به امتیازهای ویژه‌ای که برای مشتریان فروشگاه دبنهامز اصفهان در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: هر چند دبنهامز در اصفهان شعبه دیگری راه‌اندازی نخواهد کرد اما حداقل تخفیف‌های ارائه شده در این فروشگاه از 20 درصد آغاز می‌شود و به 50 درصد هم می‌رسد. به گفته او، دبنهامز به صورت هفتگی، ماهانه و فصلی، مجموعه تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرد تا مخاطبان و مشتریان نیز برای خرید از این مجموعه انگیزه‌های بالایی داشته باشند. شگفتی که اعتقاد دارد خونگرم‌تر از مردم اصفهان در هیچ‌کجای جهان پیدا نمی‌شود، بر این موضوع نیز تاکید می‌کند که مجموعه دبنهامز تلاش می‌کند بهترین امکانات و وسیع‌ترین خدمات را در اختیار مردم اصفهان قرار دهد تا آنها نیز یک خرید مطلوب، به‌صرفه و باکیفیت را تجربه کنند.
عرضه لباس‌های سینماگران دنیا در اصفهان
آغاز فعالیت یکی از معتبرترین برندهای عرضه کننده لباس جهان در اصفهان، خبری امیدوارکننده برای مردم این شهر است. چه آنکه به گفته مدیر بخش آسیا و خاورمیانه برند دبنهامز، مردم این شهر از این پس می‌توانند جدیدترین مدل‌های بازار جهانی پوشاک را در این فروشگاه خریداری کنند. «لوسی هِی»، مدیر بخش آسیا و خاورمیانه برند دبنهامز که در آیین گشایش شعبه این برند معتبر در اصفهان سخن می‌گفت، تاکید کرد که «از این پس علاقمندان به لباس‌های مد روز می‌توانند لباس‌هایی را از این فروشگاه خریداری کنند که بازیگران بزرگ دنیا در مراسم فرش قرمز جشنواره‌های معتبر سینمایی به تن می‌کنند.» این صحبت‌های لوسی هی، با استقبال شرکت کنندگان در مراسم گشایش فروشگاه دبنهامز در اصفهان‌ سیتی‌سنتر روبه‌رو شد. او پس از مشاهده این استقبال مردم، اضافه کرد که «در آینده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در مجموعه دبنهامز اصفهان خواهیم بود که می‌تواند انواع سلایق مشتریان را پوشش دهد.»
مدیر بخش آسیا و خاورمیانه برند دبنهامز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه 240 شعبه این برند در 24 کشور جهان فعالیت دارند، گفت: این برند که 200 سال پیش ابتدا از یک فروشگاه بسیار کوچک فعالیت خود را آغاز کرد، اکنون بزرگترین فروشگاه لندن را برای عرضه محصولات خود در اختیار دارد و همانگونه که در بریتانیا یک برند شناخته شده و معتبر به شمار می‌رود، در اصفهان نیز از چنین شرایطی برخوردار خواهد شد.
لوسی هی، با بیان اینکه خدمات جدید دبنهامز در اصفهان، فقط در پنج فروشگاه این برند در کل جهان ارائه می‌شود، ادامه داد: دبنهامز فروشگاهی است که همه نیازهای خانواده را در حوزه پوشاک برآورده می‌کند؛ در واقع از یک فرد هشت ساله تا یک فرد 80 ساله می‌توانند نیازهای خود در حوزه پوشاک را از دبنهامز خریداری کنند و اطمینان داشته باشند که بهترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کرده‌اند.
خبرهای خوب دیگری از اصفهان ‌سیتی‌سنتر در راه است
قائم مقام مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر نیز در آیین گشایش فروشگاه بزرگ دبنهامز در این مجموعه، گفت: در آینده نزدیک، خبرهای بسیار خوبی از اصفهان سیتی‌سنتر به گوش خواهد رسید. محمدرضا محسنی با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر خوشحال هستند که هر یک یا دو ماه یکبار خدمات جدیدی را به مردم ارائه کرده‌اند، افزود: زمانی که این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرد، به مردم تعهد دادیم که در فاصله‌های زمانی مشخص، یک خدمت جدید به مردم اصفهان ارائه خواهیم کرد و اکنون تمامی این تعهدات را اجرا کرده‌ایم. او دبنهامز را یکی از قوی‌ترین، معتبرترین و بهترین برندهای جهانی عنوان کرد و یادآور شد: حضور دبنهامز می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای دیگر برندهای معتبر جهانی ایجاد کند تا خدمات خود را در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر به مردم اصفهان ارائه کنند. قائم‌مقام اصفهان سیتی‌سنتر، یک خبر خوب دیگر هم برای مردم اصفهان داشت: «در آینده نزدیک، چهار هزار نفر دیگر در مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر مشغول فعالیت خواهند شد.»
مسعود صرامی: نیازی نیست به انگلستان سفر کنید!
پیش از آغاز فعالیت مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر به مردم قول دادیم که بهترین خدمات را برای آنها فراهم کنیم. اکنون نیز به این قول خود عمل کرده‌ایم و با ورود برند «دبنهامز» نشان داده‌ایم که می‌خواهیم آنچه شایسته و لایق مردم خونگرم اصفهان است را فراهم آوریم. یک سال پیش به مردم اصفهان تعهد دادیم که «دبنهامز» را در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر مستقر کنیم. ابتدا قرار بود فروشگاه این برند معتبر در مساحتی بالغ بر 1400 مترمربع فعالیت کند اما به نتیجه رسیدیم که شایستگی «دبنهامز» و «مردم اصفهان» بیش از این میزان است. پس، این برند معتبر انگلیسی اکنون فعالیت خود را در سه هزار مترمربع مساحت آغاز کرده و بهترین‌ها را در اختیار مردم قرار داده است. باید باور کنیم برای نخستین بار است که یک برند معتبر، با چنین قدرتی به ارائه خدمات خود در اصفهان می‌پردازد.
حضور «دبنهامز» در اصفهان، این موضوع را یادآور می‌کند که اصفهان به جایگاهی رسیده که برندهای بین‌المللی برای حضور در آن لحظه شماری می‌کنند. با حضور این برند و برندهای مختلف، نیازی نیست که اصفهانی‌ها برای خرید پوشاکی با طراحی انگلیسی، به این کشور سفر کنند. بلکه با حضور در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر و فروشگاه دبنهامز، می‌توانند به‌روزترین پوشاک را خریداری کنند و اطمینان داشته باشند که بهترین کیفیت را در اختیار خواهند داشت.
در پایان باید به این موضوع اشاره کنم که مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر، متعلق به مردم اصفهان است و نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت. مدیران این مجموعه تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به کار گرفته‌اند و باز هم در این زمینه تلاش خواهند کرد. این موضوع، نشان از باورهای مقدسی است که برای خدمت‌گذاری به مردم اصفهان وجود دارد. بنابراین اعتقاد داریم، در مجموعه‌ای که «خدمت‌گذاری» به مردم انجام می‌شود، ارزش معنوی بسیار بیش از ارزش‌های مادی است و بنابراین نمی‌توان برای این مجموعه‌ای که یک کار مقدس را انجام می‌دهد، ارزش مادی تعیین کرد.

منبع: اصفهان امروز