اقتصادبازار: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون با کمک خیّرین در بیش از 550 بقعه متبرکه، پروژه های عمرانی اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری ابراز کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه، به برگزاری طرح مودت می‌پردازد که این طرح براساس کمک‌ها و مشارکت‌های مردم و خیّرین مومن و خداجو اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: سازمان اوقاف، سالانه برای هر استان میزانی را در جهت جذب مشارکت‌های خیّرین و کمک‌های مردمی مشخص می‌کند و از آغاز سال جاری تاکنون استان اصفهان توانسته است با کمک مردم مومن و ولایتمدار استان بیش از یک و نیم برابر برنامه‌ای که توسط سازمان به این اداره ابلاغ شده بود را اجرایی کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان با بیان اینکه مبلغ 206 میلیارد و 290 میلیون ریال با کمک و مشارکت خیّرین در بقاع متبرکه هزینه شده است، افزود: این میزان کمک خیّرین در پروژه‌های عمرانی مختلفی همچون ساخت ضریح، کاشی کاری، نماکاری، گچ کاری، کف سازی و سنگ فرش، ایزوگام، دیوار کشی، آزادسازی فضاهای مورد نیاز بقاع متبرکه و... هزینه شده است.
امیری با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی در قالب اجرای طرح مودت و در بیش از 550 بقعه متبرکه استان انجام شده، اظهار کرد: بیشترین میزان کمک‌های مردمی در بادرود، نجف آباد، تیران و کرون، کاشان و خمینی شهر بوده است.