اقتصادبازار: مشاور فرهنگی سازمان نظام مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت دهه فجر سومین مرکز مشاوره سرافرازان ارتش استان اصفهان فردا در شهر دارالمومنین کاشان افتتاح می شود.

صادق خانی علی‌اکبری در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادبازار با اشاره به اینکه مرکز مشاوره سرافرازان ارتش کاشان در راستای خدمت رسانی به نیروهای مسلح و خانواده های آنها و همچنین آحاد جامعه فردا دوشنبه نوزدهم بهمن ماه در کاشان افتتاح خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه فردا سومین مرکز مشاوره ای ارتش در استان اصفهان راه اندازی می شود، تصریح کرد: راه اندازی این مراکز در قالب طرح پایلوت کشوری و تفاهم نامه کانون بازنشستگان ارتش و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران است.
به گفته مدیرراهبردی و کارآفرینی کانون آجا استان اصفهان، زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره های تحصیلی، اختلالات رفتاری، شغلی، درمان مشکلات عاطفی و رفتاری، ارتقا به‌زیستی و ... حوزه هایی مشاوره ای این مرکز است.
وی تاکید کرد: مرکز مشاوره آجا سعی کرده از روانشناسان متعهد و با قابلیت بالا برای معرفی الگوهای ایرانی و اسلامی بهره گیرد.
خانی علی اکبری یادآور شد: مرکز مشاوره سرافرازان ارتش کاشان برای 9 نفر در مقطع فوق‌لیسانس و دکترا اشتغال‌زایی کرده است.
گفتنی است؛ مرکز مشاوره سرافرازان ارتش کاشان فردا دوشنبه با حضور امیرسرتیپ ستاد محمود سالاری و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران این شهرستان افتتاح می شود.