مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان این خبر گفت: پروژه مشارکتی مجموعه بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان در راستای ساماندهی وضعیت این صنف در خیابان‌های سروش، زینبیه و لاله و با هدف متمرکز نمودن ارایه خدمات با کمیت و کیفیت متناسب جهت مراجعه کنندگان و فروشندگان احداث خواهد شد.

مسعود حیدری با بیان اینکه مطالعات جامعی روی ابعاد مختلف این طرح انجام شده و طی ماه‌های اخیر نیز بازبینی جامعی بر روی جزییات این پروژه صورت گرفته، اضافه کرد: پروژه احداث بازار بزرگ موتور سیکلت و دوچرخه اصفهان، پروژه فاخری است که ارزش ساخت آن حدود هزار میلیارد تومان خواهد بود. همچنین زمین پروژه متعلق به سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری است و پروانه آن توسط شهرداری منطقه ۱۰ صادر می‌شود.

حیدری با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان سروش و تاکید کمیته سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر تسریع در احداث و بهره‌برداری از این پروژه گفت: در اجرای این پروژه، دیدگاه‌های کارشناسی اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان نیز لحاظ شده است.

وی با دعوت از سرمایه‌گذار حقیقی یا حقوقی برای مشارکت در احداث این پروژه تاکید کرد: سعی داریم تا مناسبترین اتفاق برای فعالان این صنف و اهالی محترم این منطقه حاصل شود.

گفتنی است، مجموعه بازار بزرگ موتور سیکلت و دوچرخه با همت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در زمینی به مساحت تقریبی 13449مترمربع در خیابان سروش، کوی چشمه مرغاب(بازار سروش سابق)  شامل: سه طبقه همکف، اول و دوم و در زیر زمین هم سه طبقه شامل دو طبقه پارکینگ و یک طبقه انبار احداث می‌شود.

لازم به ذکر است سرمایه گذاران علاقه‌مند و واجد صلاحیت فنی، مالی و دارای تجربیات مرتبط می توانند برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت اسناد فراخوان به درگاه الکترونیکی سازمان به نشانی invest.isfahan.ir  مراجعه و اسناد تکمیلی را به دبیرخانه سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 26مهرماه1402 ارائه نمایند.