اقتصاد بازار: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختصاص دادن اعتبارات به شهر علم، دارای نا عدالتی هایی بود که باید این بودجه اختصاصی اصلاح شود.
به گزارش پایگاه خبری ااقتصاد بازار عدنان زادهوش، اظهار کرد: در لایحه تخصیص اعتبار برای "شهر علم" انصاف و عدالت در آن رعایت نشده است که اعضای شورا نیز برای اصلاح آن رای ندادند.

وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند که جوانی، مردمی و اندیشمند بودن شهردار، دلیلی بر بی عیب بودن کارهای او نیست، حتی مردم باید توجه داشته باشند که تمام مصوبات شورای شهر نیز از این امر مستثنا نیست که نمونه بارز آن مصوبه تخصیص اعتبار برای شهر علم در هفته گذشته است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تخصیص اعتبار 300 میلیونی، به خانه ریاضیات را امری غیر عادلانه خواند و افزود: این در حالی است که به هر کدام از خانه هایی دیگر که نیاز به تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی دارند، 60 میلیون تومان اختصاص داده شده است.
زادهوش بیان کرد: باید توجه داشت که خانه های جدیدی که احداث شده اند، نیاز به هزینه بیشتری نسبت به خانه های شناخته شده دارند.

وی افزود: خانه ریاضیات به مساحت بیش از 400 متر مربع 150 میلیون تومان اجاره شده و کلیه امکانات و تجهیزات در آن فراهم است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، با اعلام اینکه تشکیل کلاسهای خانه ریاضیات، سالانه درآمد 100 میلیون تومانی را به همراه دارد، تصریح کرد: در قبال این درآمد هیچ گونه نظارت و بازرسی انجام نمی شود، تاآنجا که آنها اذعان می کنند، موسسه ای غیر دولتی هستند، این در حالی که تمامی هزینه های آنها را شهرداری می پردازد.
زاد هوش عنوان کرد: با حساب حقوق کارکنان، بودجه سالیانه و فضای اختصاص آنها به این کار، بیش از 2 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری به صورت سالانه صرف این مرکز می شود.
وی در ادامه گفت: حاصل فعالیت 15 ساله این مرکز در زمینه ریاضیات چه بوده و چه نخبه ای را پرورش داده اند، ملاک اعزام دانشجو به مسکو و سوئیس، با هزینه شهرداری چه بوده و علت دعوت اساتید خارجی که به یک معامله شبیه است، چه بوده است.