اقتصاد بازار: نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر گفت: در سال جاری، عملیات اجرایی طرح انتقال آب شرب از زاینده‌رود به شهرهای نطنز و بادرود انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، مرتضی صفاری نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر ارتباطات مردمی در بنای تاریخی میر ترابی ها در نطنز، اظهار داشت: بنا به پیشنهاد و مشورت با صاحبان فکر و اندیشه و جهت پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه، 10 کارگروه تشکیل شده تا با همکاری بزرگان و صاحب نظران بتوانیم این مشکلات و کمبودها را در فرصت چهار ساله خدمت رفع نماییم.
وی گفت: نخستین کارگروه به مساله آب و کشاورزی اختصاص دارد و موضوع آب شرب اولویت شهرستان است که در این کارگروه‌ بررسی می‌شود.
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر افزود: در آینده نزدیک جلسه با حضور استاندار و سایر مسئولان استان پیرامون مصوبه ملی طرح انتقال آب از زاینده‌رود به شهرهای نطنز و بادرود مطرح خواهد شد و به طور قطع کلنگ عملیات اجرایی این پروژه در سال جاری زده شود.
وی اظهار کرد: توسعه شهرستان تمرکز بر روی موضوع گردشگری است و افتتاح دفتر هم در یک‌ خانه تاریخی گویای آن است که مساله گردشگری را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد زیرا با توسعه آن و جذب توریست داخلی و خارجی، اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
صفاری با اشاره به مساله صنایع و معادن شهرستان گفت: متاسفانه بالاترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی مربوط به استان اصفهان است که عدم برنامه‌ریزی و سوء مدیریت باعث بوجود آمدن این مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی گردیده است.