اقتصاد بازار: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان گفت: هر هفته ۵۰ آرایشگاه زیر زمینی مردانه در اصفهان شناسایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، اصغر شجره طوبی، با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۴۵ آرایشگاه دارای پروانه فعالیت در اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: ۲۰۰ آرایشگاه نیز در صف دریافت مجوز هستند.
وی رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌های غیر مجاز را چالش صنف آرایشگران مردانه اصفهان عنوان کرد و ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که ماهانه ۳۰۰ آرایشگاه غیر مجاز شناسایی می‌شود.
رئیس اتحادیه آرایشگرانه مردانه اصفهان در ادامه با بیان اینکه ساماندهی آرایشگاه‌های غیر مجاز در دستور کار است، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که بسیاری از این آرایشگاه ها هر سال جابجا شده و بعضاً امکان ساماندهی آنها وجود ندارد.
وی همچنین از کمبود نیروی بازرسی در شهرستان اصفهان خبر داد و افزود: باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر تنها دو نیروی اصلی و ۴۰ نیروی فرعی نظارت و بازرسی از آرایشگاه‌های اصفهان را عهده دار هستند.
شجره طوبی از سهم کم پلمب مراکز متخلف در صنف آرایشگاه‌های مردانه نیز خبر داد و ابراز داشت: هر ماه ما حق پلمب ۱۰ مرکز و سالانه حق پلمب ۱۲۰ مرکز را داریم که تاثیر بسزایی ندارد.
وی همچنین از فعالیت بی رویه آرایشگاه‌های زیر زمینی در اصفهان خبر داد و گفت: در این آرایشگاه‌ها تخلف صورت می‌پذیرد و به دلیل کمبود بازوی نظارتی و همچنین عدم شکایات مردمی تاکنون نتوانسته‌ایم برخورد قاطعی با این مراکز داشته باشیم.