اقتصاد بازار: مدير منطقه سه شهرداري اصفهان گفت: بر اساس كميسيون ماده پنج ابلاغ شده استانداري اصفهان،‌ خيابان آقا نورالله نجفي بدون هيچ‌گونه امكان ساخت و ساز تجاري، در دست تملك و آزادسازي است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسين كارگر در خصوص روان‌سازي ترافيك خيابان حافظ و امكان دسترسي شهروندان به ميدان امام (ره) و بازار اظهار داشت: خيابان آقا نورالله نجفي در مسير شمالي جنوبي خيابان حافظ تا باب‌الحسين در خيابان نشاط به طول 720 و عرض 14 متر در دست تملك و آزادسازي است.
وی افزود: بهره‌برداري اين خيابان در كاهش ترافيك هسته مركزي شهر و دسترسي‌هاي محلي جهت ارائه خدمات امدادي مي‌تواند تاثير بسزايي داشته باشد.
مدير منطقه سه شهرداري اصفهان ادامه داد: ‌تاكنون 51 درصد از آزادسازي اين طرح انجام شده كه با توجه به توافقات و همكاري مالكان محترم با منطقه سه، عمليات اجرايي آن صورت مي‌پذيرد.
کارگر به هزينه كلي 50 ميليارد ريالي اين پروژه اشاره و اضافه کرد:‌ طبق كميسيون ماده پنج به دليل عرض كم اين گذر و جلوگيري از ترافيك، هيچ‌گونه امكان ساخت و ساز تجاري در اين خيابان وجود نخواهد داشت.