اقتصاد بازار: برنامه کاربردی ' بازار آنلاین محصولات دست ساز هنری ایران ' توسط یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر اصفهان تهیه و اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان اعلام کرد: یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر با ایده محوری "بازآرتچه"'، برنامه کاربردی بازار آنلاین خرید و فروش محصول های دست ساز هنری را با امکانات جدید تهیه و ارائه کرد.
بازآرتچه (بازارچه + آرت) بازار آنلاین خرید و فروش محصول های دست ساز هنری است که شامل برنامه مبتنی بر تلفن همراه و وب سایت است.
این برنامه بستری را فراهم آورده است تا هنرمندان بتوانند دست سازه خود را بدون واسطه و با نام برند خود بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتری بفروشند.
هنرمندان می توانند فروشگاه هنری خود را در این برنامه به صورت رایگان بسازند، محصول های خود را در آن معرفی و پس از تایید ناظر طبق قوانین بازآرتچه، فروش اینترنتی خود را آغاز کنند.
نشانی اینترنتی این برنامه کاربردی Bazartche.ir است.
مرکز رشد تخصصی هنر دانشگاه هنر اصفهان با هدف حمایت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای دانش­بنیان توسط دانش آموختگان، کارآفرینان، هنرمندان و صاحبان ایده در زمینه هنر، صنایع دستی، معماری، شهرسازی و رشته ­های وابسته تأسیس شده است.
این مرکز از سال 1393 اقدام به پذیرش گروه­ های کاری، شرکت­ ها و موسسه های خصوصی فعال در زمینه های مختلف هنر کرده است.
شرکت های دانش بنیان از طیف وسیعی از مزایا همچون معافیت های مالیاتی و گمرکی، تخفیف خدمت های آزمایشگاهی تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف سه میلیارد ریال، تسهیلات نظام وظیفه و بسیاری از حمایت های دیگر بهره مند می شوند.
بیش از دو هزار و 500 شرکت دانش بنیان در کشور فعال است که بیش از 470 شرکت از میان آنها در استان اصفهان مستقر است.