اقتصاد بازار: ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع اجرای قطار سریع السیر بین اصفهان - تهران شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، با این وجود بعد از گذشت بیش از 10 سال و هزینه های بسیار و دو بار کلنگ زنی این پروزه توسط دو رئیس جمهور در دولت دهم و یازدهم، هنوز پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران به سرانجام نرسیده به گونه ای که این موجب گلایه مردم و نمایندگان آنها در مجلس شده است. براین اساس ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع اجرای قطار سریع السیر بین اصفهان - تهران شد. در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
احتراما به استحضار می رساند پروژه ملی قطار سریع السیر اصفهان- تهران که از سال 1385 آغاز گردیده به علت موانع و مشکلات پیش رو تاکنون به بهره برداری نرسیده است. در حال حاضر نیز علیرغم پیگیری های جدی وزارت راه و شهرسازی به سبب روند بسیار کُند گشایش خطوط اعتباری، عدم جانمایی نهایی ایستگاه ها و خطوط و عدم عقد قرارداد ریل گذاری و خرید واگن پیشرفت مطلوبی نداشته است.
لذا نظر به اینکه تمام این پروژه یکی از مصوبات سفر استانی حضرتعالی به استان اصفهان بوده و بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه ملی تاثیر چمشگیری در کاهش حوادث جاده ای، تامین رفاه هموطنان عزیز و همچنین کاهش آلایندگی هوا خواهد داشت؛ خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به رفع موانع موجود و تسریع در حل مشکلات فوق الذکر اقدامات مقتضی صورت پذیرد.