اقتصاد بازار: نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه طرح استیضاح وزیر راه وشهرسازی کلید خورده است، گفت: نباید کار به استیضاح می کشید و خود وزیر راه و شهرسازی و یا مدیرعامل راه آهن باید بعد از وقوع حادثه دلخراش دو قطار باید استعفا می داد.
سیدناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد بازار، با تسلیت به خانواده فوت شدگان حادثه دلخراش برخورد دو رام قطار در ایستگاه هفتخوان (دامغان - سمنان)، اظهار داشت: معتقدم نباید کار به استیضاح وزیر راه و شهرسازی بکشد و شخص آخوندی و یا مدیرعامل راه آهن کشور باید به دلیل این حادثه دلخراش استعفا می داد و نیاز به ورود مجلس نبود.
وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر در صورت وقوع چنین حوادثی خود وزیر و یا مدیر مسئول فورا استعفا می دهد، افزود: به دلیل امنیت حمل و نقل ریلی نسبت به حمل و نقل جاده ای، کشور هزینه های سنگینی بابت ریل های راه آهن پرداخت می کند و نباید روز گذشته چنین حادثه ای دلخراشی ناشی از قصور و بی تدبیری اتفاق می افتاد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: به اعتقاد بنده در درجه نخست وزیر راه و شهرسازی باید به دلیل رفتار توهین آمیز به ملت ایران استعفا دهد؛ متاسفانه عباس آخوندی بعد از وقوع این حادثه به جای استعفا، اعلام کرد که خانواده های کشته شدگان و مجروحان نگران نباشند چرا که حادثه دیدگان تحت پوشش بیمه هستند و دیه آنها پرداخت می شود.
به گفته وی، سخنان وزیر راه و شهرسازی به گونه ای تلقی می شود که جان مردم در حادثه برخورد دو قطار بی ارزش بوده است.
موسوی لارگانی در ادامه با تاکید بر اینکه با وجود تعطیلی مجلس، استیضاح وزیر راه و شهرسازی کلید خورده و متن آن آماده شده است، گفت: بنده یکی از امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی خواهم بود.