اقتصاد بازار: همایش تحلیل اقتصادی ایران و جهان در سال 1396، در تاریخ 23 بهمن امسال در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، دبیر کمیسیون سیاستگذاری اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام این خبر، گفت: یا حضور مرتضی ایمانی راد استاد برجسته اقتصاد بین الملل و عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران و همچنین و سیامک قاسمی تحلیلگر اقتصاد و مدرس دانشگاه، همایش تحلیل اقتصادی ایران و جهان در سال 1396 در تاریخ شنبه 23 بهمن ماه از ساعت 16 لغایت 20 در محل سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان و با محوریت کمیسیون سیاستگذاری و پایش برگزار خواهد شد.
سیدرضا صفوی با بیان مهمترین عناوین این همایش اظهار داشت: تحلیل و بررسی تحولات سیاسی داخلی و سناریوهای محتمل در انتخاب ریاست جمهوری سال 1396، بررسی نحوه اثرگذاری سیاست های خارجی و اقتصادی ترامپ بر اقتصاد ایران، همچنین تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی جهانی در سال آینده و نحوه اثرگذاری آن در اقتصاد ایران، تحلیل و بررسی چشم انداز رکود یا رونق اقتصاد ایران و ارائه پیش بینی نرخ رشد اقتصادی از عناوین برتر این همایش خواهد بود.
وی افزود: بررسی بازار بورس، مسکن و امکان شکل گیری رونق در سال 1396، قیمت طلا در بازار جهان و ایران، تحلیل و بررسی صنایع و بخش های اقتصادی پیش رو و رشد یابنده در سال آینده، پیشنهاد برخی استراتژی های ژنریک به شرکت ها و سازمان ها برای سال آینده از مهمترین و جذاب ترین عناوین این همایش بزرگ است.
به گفته صفوی پیش بینی می شود این رویداد (مطابق با سنوات گذشته) با شرکت گسترده فعالین اقتصادی و مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی و صنایع تولیدی و حضور کارآفرینان، کارشناسان و متخصصین فضای کسب وکار استان برگزار شود.
دبیر کمیسیون سیاستگذاری اتاق بازرگانی اصفهان به همه فعالین اقتصادی توصیه کرد با شرکت در این رویدادهای منحصر بفرد و کسب آخرین و جدیدترین اطلاعات و آمار از اقتصاد جهان و ایران، سال آینده را برای شرکت و بنگاه های متبوع خود با بهره گیری از یک چشم انداز واقع بینانه و هم سو با روندهای محتمل در اقتصاد جهانی، هوشمندانه سیاستگذاری و مدیریت کنند.