به گزارش اقتصاد بازار، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: از تمام سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و کانون‌های تخصصی و افرادی که ما در برپایی این نمایشگاه یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم. 

احمدرضا طحانیان افزود: در این نمایشگاه سعی شده با تعریف برنامه های جنبی و آموزشی زمینه ارتقاء کیفی این نمایشگاه را افزایش بدهیم تا بهره‌وری بیشتری را به همراه داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این مراسم با تقدیر از مدیرعامل نمایشگاه اصفهان که با همت زیاد به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی هستند.

مهرداد مرادمند، به اهمیت امنیت غذایی اشاره کرد و افزود: کشور ما به دلیل کاهش بارندگی و سایر مسائل وضعیت مطلوبی ندارد و جا دارد با سرعت و دقت بیشتری کارهای مربوط به کشاورزی و همچنین امنیت غذایی را انجام دهیم تا بهره‌وری بهتری از منابع آب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کشاورزان ما فهیم و پیشرو هستند، ابرازامیدواری کرد با برداشتن موانع و افزایش بارش رحمت الهی افزایش بهره‌وری را با تکیه به دانش روز داشته باشیم.

همچنین در این مراسم، معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برگزاری چنین رویدادهای در استان و کشور می‌تواند در جهت توسعه اقتصادی بسیار با اهمیت باشد.

امیررضا نقش با تاکید بر جایگاه فعالیت‌های دانش محور، تصریح کرد: گام برداشتن به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و تکیه به دانش ضرورت دارد و چنانچه بخواهیم در آینده حرفی برای گفتن در کشاورزی داشته باشیم ناچاریم به سمت استفاده از دانش و تجربه کارآمد برويم تا بهره‌وری بیشتری از منابع طبیعی داشته باشیم.