اقتصاد بازار: رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه واژه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مسائل اقتصادی نباید ما را وادار به تصمیمات اشتباه کند، گفت: اهداف کمیسیون تخصصی خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان همسو با اهداف و سیاست های اتاق اصناف مرکز استان اصفهان همخوانی دارد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، رسول جهانگیری در دیدار با اعضا کمیسیون تخصصی خودرو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان اظهار داشت: در گذشته اغلب انجمن ها در مقابل اتحادیه های صنفی قرار داشتند اما خوشبختانه شاکله این کمیسیون حاکی از عدم تقابل این انجمن با اتحادیه های صنفی است. وی با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کننده در اتاق اصناف مرکز استان اصفهان، افزود: اتاق اصناف در کمیسیون نظارت دو نماینده دارد که این ظرفیت می تواند در پیشبرد اهداف مشترک مثمر ثمر باشد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خاطرنشان کرد: واژه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مسائل اقتصادی نباید ما را وادار به تصمیمات اشتباه کند، در واقع برخی به نام حمایت از حقوق مصرف کننده به شکستن غیرمنطقی قیمت ها اقدام می کنند و این موضوع را به نفع مصرف کننده می دانند در صورتی که این گونه اقدامات در بلندمدت ضربات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
وی قیمت گذاری منطقی خدمات فنی و مهندسی را برای افزایش رضایت مشتری ضروری عنوان کرد و گفت: ما نیزقول می دهیم در زمینه پیشنهادات کارشناسی از انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده پشتیبانی کنیم.
جهانگیری تصریح کرد: اصفهان از معدود شهر های کشور است که تعداد صنوف مرتبط با مشاغل فنی آن از صنوف توزیعی آن پیشی گرفته است.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار تعامل نزدیک و دوجانبه این دو نهاد با یکدیگر در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده شد.
همچنین انجمن صنفی دو خودروساز داخلی از رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان، روسای انجمن صنفی نمایندگی های ایران خودرو و سایپا استان اصفهان به سبب حمایت رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان و متوقف کردن جمع آوری تابلوهای نمایندگی های خودروسازان درشهر اصفهان تقدیر کردند.
چندی پیش شهرداری اصفهان به برخورد و جمع آوری تابلوهای نمایندگی های خودروسازان شهر اصفهان اقدام کرده بود که رسول جهانگیری عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. با مداخله رسول جهانگیری این موضوع از دستور کار شهرداری اصفهان خارج شد.