اقتصاد بازار: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت مدیر کل دارایی استان اصفهان، 100 درصد جرائم مراجعه‌کنندگان مالیاتی با پرداخت بدهی نقدی، بخشیده شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در گردهمایی سالانه اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی، با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت این دوره از اتاق وعده دادیم اتاق بازرگانی برای همه مردم اصفهان باشد، اظهار داشت: طی دو سال گذشته تعداد قابل‌توجهی از اصفهانی، اصحاب کار و تولید و صنعتگران به جمع ما در اتاق پیوستند و در سال جاری نیز 240 همایش در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
وی همچنین به خریداری 32 درصد سهام شرکت نمایشگاه‌های اصفهان برای اتاق بازرگانی، ابرازامیدواری کرد: اوایل سال آینده، بیش از 50 درصد سهام شرکت نمایشگاه‌ها، از آن اتاق بازرگانی اصفهان شود.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز 16 هزار متر زمین کنار سالن نمایشگاه‌ها خریداری شده، که نقشه آن در حال طراحی است.
وی در ادامه به برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری 10 جلسه شورای گفتگو برگزار شد که دو جلسه آن به‌ صورت فوق‌العاده بود و از این حیث، استان اصفهان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
به گفته سهل آبادی، خروجی جلسات شورای گفتگو، 25 مصوبه استانی و 56 مصوبه کشوری بوده است.
وی همچنین به مذاکرات صورت گرفته با دادگستری اشاره کرد و گفت: بر اساس این مذاکرات، مجمع قضایی فعالان اقتصادی به‌ صورت مجزا راه‌اندازی شد تا هیچ فعال اقتصادی، مجبور به‌ صرف وقت زیاد در روند اجرایی احکام قضایی نشود.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه کمترین میزان رشد مالیاتی در کشور برای سال آینده در اصفهان ثبت خواهد شد، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت مدیر کل دارایی استان اصفهان، 100 درصد جرائم مراجعه‌کنندگان مالیاتی با پرداخت بدهی نقدی، بخشیده شد.