اقتصاد بازار: رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: از دسته‌بندی 15 مساله اقتصادی کشور پیش روی فعالان اقتصادی از سوی اتاق بازرگانی تهران در سال جاری خبر داد.
به پایگاه خبری اقتصاد بازار مسعود خوانساری در جلسه فوق‌العاده هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، با اشاره به نوآوری و فعالیت‌های متفاوت اتاق بازرگانی اصفهان در بین اتاق‌های بازرگانی کشور، اظهار داشت: موفقیت‌های استان اصفهان در تمامی زمینه‌ها باعث ایجاد حساسیت شدیدی از سوی سایر استان‌ها شده است.
از دسته‌بندی 15 مساله اقتصادی کشور پیش روی فعالان اقتصادی از سوی اتاق بازرگانی تهران در سال جاری خبر داد و افزود: در سال گذشته 10 مساله اقتصادی شناسایی شد که غیر از تک‌نرخی شدن ارز، بقیه آن از سوی دولت برطرف شد.
وی خواستار مشارکت اتاق‌های بازرگانی در جمع‌آوری مسایل و مشکلات پیش روی فضای کسب‌وکار کشور شد و گفت: ارایه مشکلات در کنار راه‌حل از سوی اتاق بازرگانی می‌تواند تصمیم‌گیری را برای دولت، مجلس و قوه قضاییه راحت کند.
رییس اتاق بازرگانی تهران وجود انسجام در بین گروه اقتصادی دولت را عامل موفقیت آن برشمرد و گفت: در تصمیمات اقتصادی نبایستی جزیره ایی تصمیم گرفت.
وی افزایش تعداد عضو اتاق بازرگانی را عامل موفقیت اتاق در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌ها برشمرد و گفت:ارایه خدمات نوین به اعضای اتاق و بهبود فضای کسب‌وکار از نقش‌های مهم و بدیل اتاق بازرگانی است که باید به آن توجه ویژه ایی داشت.