جایگاه تشریفات اختصاصی(CIP) فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان پیش از ظهر امروز از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کلنگ زنی شد.

با حضور مهابادی، پروژه تکمیل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان آغاز شد. همچنین ساختمان جدید حراست و مرکز مانیتورینگ فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور این مقام کشوری به بهره برداری رسید.

در ادامه این سفر مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس پیرامون موانع توسعه فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی مذاکره کرد.

همچنین جایگاه تشریفات اختصاصی(CIP) فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان توسط مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران در حاشیه سفر خود به اصفهان، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و این شهر را دروازه اصلی ورود گردشگران به ایران دانست و از احداث یک ترمینال مدرن و وسیع در این فرودگاه خبر داد.

رحمت‌اله مه‌آبادی در حاشیه افتتاح مرکز نظارت تصویری فرودگاه اصفهان، گفت: فرودگاه اصفهان را یک فرودگاه معمولی نمی‌دانیم، زیرا این شهر دروازه اصلی ورود گردشگران به ایران است و نقطه‌ای برای معرفی تمدن این سرزمین به جهانیان است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان گردشگران را مجبور به ورود از یک نقطه و یک شهر دیگر کرد، گفت: باید ببینیم گردشگر علاقه دارد از کدام نقطه وارد کشور شود و بر این اساس، بستر را برای حضور او فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر این که خیلی از توریست‌ها می‌آیند که اصفهان را ببینند و در کنارش به دیگر شهرها هم بروند، بیان داشت: تمام سرویس‌ها و خدماتی که در اصفهان ارائه می‌کنیم، باید با توجه به این پیش فرض برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

مه‌آبادی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه اصفهان برای خدمت‌رسانی به مسافران داخلی و خارجی، گفت: برای فراهم کردن امکان خدمت‌رسانی مناسب، یک ترمینال مدرن ۲۵ هزار مترمربعی با قابلیت افزایش تا ۳۵ هزار مترمربع را در اصفهان احداث خواهیم کرد.