جلسه هم‌اندیشی روسای روابط عمومی صنعت پالایش و پخش کشور به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد. این جلسه هم اندیشی با هدف مدیریت اطلاع رسانی در شرایط اضطراری، یادآوری ضرورت تدوین شیوه نامه مدیریت اطلاع رسانی شرایط اضطراری با محوریت مدیریت افکار عمومی بر اساس ابلاغیه شماره ۹۴۹ […]

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی پالایشگاه اصفهان،، جلسه هم‌اندیشی روسای روابط عمومی صنعت پالایش و پخش کشور به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

این جلسه هم اندیشی با هدف مدیریت اطلاع رسانی در شرایط اضطراری، یادآوری ضرورت تدوین شیوه نامه مدیریت اطلاع رسانی شرایط اضطراری با محوریت مدیریت افکار عمومی بر اساس ابلاغیه شماره ۹۴۹ مقام عالی وزارت نفت با حضور روسای روابط عمومی‌های صنعت پالایش و پخش به صورت آموزشی – کارگاهی و بررسی برنامه‌ها اجرا شد.

در همین راستا تبیین و اجرای مدیریت اطلاع رسانی در شرایط اضطراری و رفع موانع عملیاتی و تحلیل محتواهای اجرایی در صنعت نفت توسط دپارتمان‌ تولید و تحلیل محتوای وزارت نفت مورد تبادل نظر و اجرای برنامه‌های آموزشی شد.

محمد ده بیدیان سرپرست روابط عمومی وبین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این جلسه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بروز دنیا در حوزه روابط عمومی امری اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان این امر را در دستور کار قرار داده تا مادامی که بتوانیم به هوش مصنوعی تجهیز شویم.

وی تصریح کرد: بر این باوریم که روابط عمومی می‌تواند با استفاده از ابزارهای روز دنیا و بکارگیری نیروی کار حرفه‌ای توان حضور در فضای رقابتی شرکت‌ها را بالا برده و حتی منجر به افزایش تولید، توسعه بازار خرید و فروش در بازار داخلی و حتی بازارهای بین المللی باشد.

سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه اعتماد سازی خطیرترین مسئولیت روابط عمومی در هر سازمانی است، ابراز داشت: این امر جز شفاف سازی، ارتباط مستمر با رسانه های گروهی و تهیه گزارش عملکرد از بخش های مختلف سازمان ممکن نیست، روندی که اخیرا در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با نگاه حرفه ای تری دنبال شده و تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت، هر چند بر این باوریم روابط عمومی شغلی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی است.