اقتصاد بازار: با حضور مدیر عامل و مسئولین شرکت 2 دستگاه توربین سولار سنتر در مرکز انتقال نفت شهید جبار زارع گندمکار به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران –منطقه اصفهان، در دومین روز بازدید مدیر عامل و هیات همراه از منطقه اصفهان، 2 دستگاه توربین سولار سنتر در مرکز انتقال نفت شماره 6 مارون – اصفهان به بهره برداری رسید.
مجتبی بشارتیان مدیر منطقه در تشریح اهداف راه اندازی این توربین ها، گفت: در راستای انتقال پایدار مواد نفتی با تصمیم مدیران ارشد شرکت راه اندازی 6 دستگاه توربین سولار سنتر در منطقه اصفهان در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد طی سفر سال گذشته مدیر عامل 2 دستگاه در مرکز انتقال نفت شهید ملک،(شماره 3 مارون-اصفهان) عملیاتی شد و هم اکنون نیز 2 دستگاه در مرکز انتقال نفت شهید جبار زارع گندمکار به بهره برداری رسید.
وی افزود : 2 دستگاه توربین سولار سنتر نیز در مرکز انتقال نفت شهید آل خمیس،(شماره 1 مارون – اصفهان) نصب شد که پیش بینی می شود با نصب کامل تجهیزات ابزار دقیقی طی یک یا 2 ماه آینده به بهره برداری برسد.
مدیر منطقه اصفهان ادامه داد: در حال حاضر عملیات انتقال نفت خام از مارون به اصفهان توسط 18 دستگاه توربین سولزر انجام می پذیرد که با راه اندازی کامل 6 دستگاه توربین سولار سنتر این عملیات با پایداری بیشتری ادامه خواهد یافت.