اقتصاد بازار: هشتیمن نمایشگاه اینوکس 2016 کیش در حالی برگزار شد که فرودگاه شهید بهشتی اصفهان 6 طرح را برای جذب سرمایه به سرمایه گذاران معرفی کرد.
مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد بازار، اظهار داشت: احداث ترمينال پروازهاي خارجي، بهسازي و توسعه ترمينال پروازهاي داخلي، احداث پاركينگ طبقاتي، احداث جايگاه تشريفات اختصاصي CIP، احداث مجتمع خدمات رفاهي و احداث هتل فرودگاهي از جمله طرح هایی بود که در این نمایشگاه به سرمایه گذاران معرفی شد.
حسن امجدی با تاکید بر اینکه این طرح ها در مجموع به چهار هزار ميليارد ريال سرمايه نياز است، افزود: به تفكيك 2000 ميليارد ريال برای احداث ترمينال خارجي ، 1600 ميليارد ريال برای ترمينال داخلي ، 100 ميليارد ريال برای پاركينگ طبقاتي، 160 ميليارد ريال برای CIP، 20ميليارد ريال برای مجتمع رفاهي و 120 ميليارد ريال برای هتل فرودگاهي نیازمند سرمايه هستند.
وی فضاي نمايشگاه اینوکس 2016 کیش را بسيار مناسب، شاداب برای پذيراي سرمايه گذاران داخلي و خارجي توصیف کرد و تصریح کرد: با توجه به فضاي بوجود آمده اميدوارم فضا مورد استقبال سرمايه گذاران داخلي و خارجي قرار گيرد.
وی همچنین گفت: به دلیل اینکه پروژه هاي فرودگاهي از نوع لوكس و سرمايه بر هستند سرمايه گذاران داخلي و خارجي تمايل به سرمايه گذاري در این طرح ها را دارند كه ورود سرمايه گذاران خارجي دانش فني روز را براي فرودگاه ها به ارمغان خواهد آورد.