اقتصاد بازار: هیات فرانسوی از شرکت وینسی برای توسعه و سرمایه گذاری در بخش هوانوردی کشور از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بازدید و در این خصوص مذاکراتی انجام دادند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار هيات شش نفره از شركت وينسي فرانسه به همراه عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها براي سرمايه گذاري و توسعه فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان از اين مجموعه بازديد كردند و مذاكراتي انجام شد .
این مذاکرات به دنبال امضا قرارداد سال گذشته رياست دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان با كشور فرانسه در راستاي توسعه و سرمايه گذاري در فرودگاه هاي مشهد و اصفهان است که شركت فرانسوي وينسي را راهی اصفهان و مشهد کرده است.
بهمن سال 94 در سفر رئیس جمهور روحانی به فرانسه 20 سند همکاری بین تهران و پاریس امضا شد که بخشی از این اسناد مربوط به حوزه حمل‌ونقل هوانوردی بود.
براين اساس تفاهمنامه‌ اي بین شرکت وینسی و وزارت راه و شهرسازی برای طراحی و ساخت ترمینال‌های جدید فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به صورتBOT به امضای مدیرعامل شرکت وینسی و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران رسید.

به دنبال مذاكرات و امضا قرارداد سال گذشته رياست جمهوري با كشور فرانسه در راستاي توسعه و سرمايه گذاري در فرودگاه هاي مشهد و اصفهان همچنین در راستای تحقق سند همکاری فیمابین و نقشه راه تقویت روابط دوجانبه ایران و فرانسه هيات شش نفره از شركت وينسي فرانسه به همراه عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها به جهت سرمايه گذاري و توسعه فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان با معاون امور عمرانی استانداری و همچنین شهردار اصفهان دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار که غلامحسین باقریان عضو هيأت مديره و معاون عمليات فرودگاهي نیز حضور داشت پیرامون چگونگی اجرای تفاهم نامه و تعیین زیرساخت های لازم برای این امر بحث و تبادل نظر شد.