✅سید اصغر مدنی معاون بره برداری شرکت فولاد هرمزگان در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: فولاد مردان شرکت فولاد هرمزگان توانستند برای سومین بار در چهار ماه اخیر رکورد تولید ماهیانه را جابجا کنند و با تولید 139،478 تن تختال رکورد جدیدی ثبت نموده و برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت فولاد هرمزگان بافزایند.
✅وی در ادامه گفت:  همکاران سخت کوش ما در شرکت فولاد هرمزگان ثابت کردند کسب رکوردهای متوالی با توکل  به خداوند و تلاش و همت میسر می باشد .
 ✅وی در تکمیل سخنان خود گفت : با توجه به  همه گیری ویروس کرونا در موج سوم که  باعث وضع محدودیت هایی بیشتری  در سطح شرکت شده است  و همچنین  مشکلات و محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا  توانستیم رکورد تولید قبلی در ناحیه فولاد سازی را بشکنیم و سومین رکورد تولید طی 4 ماه گذشته را جابجا کنیم  که این مهم نشان از عزم راسخ پرسنل سخت کوش این شرکت در راستای عبور از ظرفیت اسمی تولید سالیانه و کسب رکورد جدید تولید سال در واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم و در نتیجه  تحقق شعار جهش تولید می باشد .
✅ایشان  افزود: ثبت رکوردها ی پی در پی  با تلاش و کار گروهی کارکنان شرکت و پیمانکاران  و حمایت های بی دریغ مدیر عامل محترم  صورت گرفته است .
 ✅معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان رکورد های کسب شده  قبلی را 138،226  تن در آبان  ماه و 137،391 تن  در شهریورماه سال جاری عنوان کرد . 
✅وی افزود این شرکت  با توجه به تعهد خود در راستای تامین نیاز شرکت های فولادی داخل کشور و همچنین حفظ سهم بازارهای  صادراتی تمام تلاش خود را جهت  تولید حداکثری تا پایان سال جاری به کار خواهد بست
✅حامد جمشیدی نیا مدیر فولاد سازی فولاد هرمزگان نیز در خصوص مهمترین دلایل کسب این رکورد به خبرنگار روابط عمومی گفت : مهم ترین دلایل کسب این رکورد تولید، کاهش توقفات اضطراری و تأخیر تجهیزات در واحد  فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ،  افزایش سرعت تولید کوره ها  ،کاهش مدت زمان اماده سازی ذوب ، افزایش کیفیت تولید آهن اسفنجی ،  بهبود کیفیت سرباره کوره قوس الکتریکی ، کنترل مستمر فرایند تولید  و تلاش  واحد های خرید مواد اولیه و قطعات یدکی در راستای افزایش کیفیت  مواد اولیه  و قطعات یدکی  می باشد .