محمدجواد براتی، مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد مبارکه در ابتدای این نشست اظهار کرد: تشکل‌های مختلفی در استان در حال فعالیت در حوزه روابط عمومی هستند و این باشگاه قرار نیست با دیگران رقابت کند و تنها تفاوت آن با دیگر اجتماعات این حوزه این است که تمام حاضران در این باشگاه اعضای اتاق بازرگانی هستند. وی هدف از برگزاری چنین نشستی را هم‌افزایی و تعامل میان صنایع استان اصفهان دانست و افزود: روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان باید بتوانند از یکدیگر ایده گرفته و گام‌های مؤثری در راستای رشد و ارتقای صنعت این استان بردارند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در تشریح ضرورت برگزاری این نشست ادامه داد: در ابتدای تشکیل این باشگاه، روابط عمومی واحدهای صنعتی عضو اتاق بازرگانی به عنوان مخاطبان خاص این باشگاه مورد پایش قرار گرفتند؛ مهم‌ترین دلیل ایجاد این باشگاه افزایش تعامل و هم‌گرایی میان روابط عمومی‌های این واحدها جهت انتقال تجارب و یادگیری نکات جدید بوده است. وی خاطرنشان کرد: این هم‌افزایی می‌تواند منجر به شبکه‌سازی، استفاده ار ظرفیت‌های شرکت‌های تولیدی، فراهم شدن فرصتی برای ایده‌پردازی و انتقال تجربیات میان روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان شود؛ به عبارت دیگر مدیران روابط عمومی‌ها با فراهم شدن چنین شرایطی می‌توانند دست به دست یکدیگر دهند و باعث رشد و ارتقای خود شوند.

در ادامه این نشست، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ارتباطات و روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ضمن قدردانی از میزبانی فولاد مبارکه اظهار کرد: هدف از تشکیل این باشگاه آشنایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان با یکدیگر، محصولات و خدمات و دیگر نقاط مثبت این شرکت‌هاست که در نهایت، چنین نشست‌های به شبکه‌سازی اعضا و توانمندسازی آن‌ها منجر می‌شود.