مهندس رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در جلسها فتتاحیه این ممیزی که با حضور مدیران مرتبط در سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد، به بیان اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء کیفیت، اقدامات آموزشی و کسب حداکثر رضایتمندی مشتری پرداخت و گفت: ذوب آهن اصفهان فراتر از اجرای الزامات استانداردهای مورد بررسی و استقرار و تمدید آن ها، همواره با نهایت سعی و تلاش در جهت افزایش بهره وری توأم با رعایت حقوق مصرف کننده و حفظ کرامت انسانی کارکنان گام برداشته است. محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان نیز، گفت: اولین ممیزی مراقبتی بعد از اخذگواهینامه CARES طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه توسط سرممیز موسسه مذکور Serdar Anlas از انگلستان و در مدیریت های مرتبط انجام شد و با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی، گواهینامه CARES برای این شرکت تمدید اعتبار شد.
صدری تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران شیوع کرونا این ممیزی با استفاده از بستر اینترنت و به صورتا ز راه دور ( audit Remote ) صورت پذیرفت.

مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ، گفت: مدیریت های مختلف به ویژه آزمایشگاه مرکزی، مهندسی نورد، فولادسازی، اتوماسیون و ارتباطات، بازاریابی و فروش خارجی، آموزش و توسعه منابع انسانی، روابط عمومی، پشتیبانی فروش و برنامه ریزی حمل، حراست ، فن آوری اطلاعات و دیگر مدیریت های مرتبط در برگزاری موفقیت آمیز این دوره از ممیزی مشارکتی فعال داشتند. در جلسه اختتامیه نیز، سرممیزموسسه CARES ضمن تشریح چگونگی ممیزی انجام شده در قسمت های مختلف شرکت، تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CARES در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و گفت: ممیزی مراقبتی گواهینامه CARES در ذوب آهن اصفهان همانند دوره های قبلی با موفقیت انجام و گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار می گردد. لازم به ذکر است که ذوب آهن اصفهان تنها دارنده گواهینامه CARES در ایران است.